Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīte
dc.contributor.authorAndrejeva, Nataļja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:23Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:23Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73859
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49912
dc.description.abstractKursa darba tēma: 4-5 gadus vecu bērnu telpiskās iztēles attīstība, veidojot matemātiskos priekšstatus pirmsskolas izglītības iestādē. Kursa darba mērķis: izpētīt 4-5 gadus vecu bērnu telpiskās iztēles attīstības veicināšanu, veidojot matemātiskos priekšstatus pirmsskolas izglītības iestādē. Kursa darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, nobeiguma un 30 izmantotās literatūras saraksta, 11 avotiem, 25 pielikumiem. Kursa darba apjoms ir 62 lappuses. Pirmajā nodaļā teorētiski analizēta telpiskās iztēles attīstība. Otrajā nodaļā veikta psiholoģiskās un pedagoģiskās literatūras analīze par 4-5 gadu vecu bērnu vecumposma raksturojums. Trešajā nodaļā analizēta pedagoģiskā pieredze 4-5 gadu vecu bērnu telpiskās iztēles attīstības veicināšanā matemātisko priekšstatu veidošanā. Ceturtajā nodaļa veikta pārbaude 4-5 gadu vecu bērnu telpiskās iztēles attīstības veicināšanā matemātisko priekšstatu veidošanā. Pētījuma laikā atbildēts uz pētījuma jautājumu: ar kādiem paņēmieniem var attīstīt 4-5 gadu vecu bērnu telpisko iztēli matemātisko priekšstatu veidošanā pirmsskolas izglītības iestādē. Telpisko iztēli šajā vecumā var attīstīt ar tādiem paņēmieniem kā: Attīstošas spēles ar ģeometrisku materiālu, attīstošie uzdevumi un reālā un grafiskā modelēšana, telpiskā un skaitliskā simboliskā aizvietošana. Atslēgas vārdi: telpiskās iztēles attīstība, matemātisko priekšstatu veidošana, 4-5 gadu vecie bērni.
dc.description.abstractSubject: Development of 4-5 year old children’s spatial imagination through mathematical concepts in pre-school institution. The goal of the term paper is to research the development of 4-5 year old children’s spatial imagination through mathematical concepts in pre-school institution. The term paper contains an introduction, 4 chapters, conclusion, a list of 30 references, 11 sources, 25 annexes. The term paper contains 62 pages. First chapter contains analyse of development spatial imagination. Second chapter - analyse of psychological and pedagogical literature dedicated to 4-5 year old children. Third chapter – analyse of pedagogical experience in developing spatial imagination of 4-5 year old children through mathematical concepts. Fourth chapter - the examination of 4-5 year old children before and after developing of spatial imagination through mathematical concepts. During the study the answer was found - with what techniques it is possible to develop spatial imagination of 4-5 year old children through mathematical concepts. Spatial imagination at this age can be developed by following techniques: Developing games with geometric material, developing tasks and real graphical modeling, spatial and numerical symbolic substitution. Keywords: spatial imagination development, mathematical concepts, 4-5 year old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjecttelpiskās iztēles attīstība
dc.subjectmatemātisko priekšstatu veidošana
dc.subject4-5 gadu vecie bērni.
dc.subjectpārbaude
dc.title4-5 gadus vecu bērnu telpiskās iztēles attīstība, veidojot matemātiskos priekšstatus pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeDevelopment of 4-5 year old children’s spatial imagination through mathematical concepts in pre-school institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record