• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Stratēģijas, kuras veicina lasītprasmes attīstīšanu 4. klases skolēniem krievu valodas stundā

Thumbnail
View/Open
299-74030-Dorofejeva_Marija_md05010.pdf (1.998Mb)
Author
Dorofejeva, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Marijas Dorofejevas diplomdarba „Stratēģijas, kuras veicina lasītprasmes attīstīšanu 4. klases skolēniem krievu valodas stundā” mērķis ir izzināt lasītprasmes veicināšanas iespējas krievu valodas stundās 4. klasē. Darbā tiek raksturotas lasītprasmes definīcijas, apskatītas izplatītākās lasītprasmes attīstīšanas problēmas un ietekmējoši faktori mūsdienīgās situācijās kontekstā. Kā svarīgākais lasīšanas komponents tika izcelta apzinātība. Ar nolūku noskaidrot, vai ir iespējams, izmantojot uz skolēnu lasītprasmi uzlabošanu virzītas mācīšanās stratēģijas un piedāvājot skolēniem daudzveidīgus uzdevumus, par īsu periodu sasniegt bērnu lasītprasmes rādītāju uzlabojumus, praktiskajā daļā bija veikts pētījums. Pētījuma laikā bija konstatēts 4. klases skolēnu lasītprasmes līmenis un cik viņiem ir attīstīta apzinātas lasīšanas prasme un analizēti izmēģinājumdarbības rezultāti. Pētījumā izmantotas pētījuma metodes: teorētiskā literatūras analīze, anketēšana, skolēnu darbu analīze, pedagoģiskais novērojums, izmēģinājumdarbība. Diplomdarba apjoms ir 60 lappuse. Darbs sastāv no ievada, piecām daļām, nobeiguma, literatūras saraksta 39 vienībām, 4 pielikumiem un 16 tabulām. Atslēgvārdi: lasītprasme, apzināta lasīšana, mācību stratēģijas, sākumskola.
 
The goal of Marias Dorofejeva’s diploma thesis" „Strategies that contribute to the development of reading skills in Russian language lessons in 4 grade” is to find out the possibilities of reading skills promotion in Russian language lessons in 4th grade . Were described the definitions of reading skill, considered what are the main problems of development and influences factors in a modern situation. Conscious Reading was distinguished as a most important. With the intention of finding out, is it possible in a short period, using learning strategies and different kinds of exercises, improve children`s reading skills, as a practice part, was organized research. In the research was established level of pupil`s reading skill, how consciously do they read and analyzed the results of practical work. Methods used in the research: analysis of theoretical literature, questionnaires, analysis of pupil`s works, pedagogical observation, practical work. Thesis consists of 60 pages, introduction, three chapters, conclusion, bibliography of 30 units, 6appendixes, 2 tables and 23pictures. Key words: reading skills, conscious reading, learning strategies, primary school.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49935
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV