Show simple item record

dc.contributor.advisorAvotiņa, Austra
dc.contributor.authorTambovska, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:50Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74196
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49959
dc.description.abstractSkolotāja pieredzes darbā „Starppriekšmetu saiknes īstenošana vizuālās mākslas fakultatīvo nodarbību programmā „Bizantijas māksla” sākumskolā” ir apkopota un izvērtēta pieredze, kuru darba autore ir ieguvusi organizējot un vadot vizuālās mākslas fakultatīvās nodarbības „Bizantijas māksla” vienā no Rīgas mazākumtautību vidusskolām (1. – 4.klasei). Darba autores – skolotājas uzdevums ir organizēt mācību procesu tādā veidā, lai skolēni uztvertu fakultatīvo nodarbību kā daļu no kopīgā mācību procesa, sasaistot nodarbību jauno saturu ar citiem mācību priekšmetiem. Skolotāja pieredzes darba mērķis ir izpētīt starppriekšmetu saiknes īstenošanas iespējas sākumskolā fakultatīvo nodarbību programmu “Bizantijas māksla” ietvaros. Darba aktualitāte ir saistīta ar jauno uz kompetencēm balstīto izglītības pieeju, kurā tiek akcentēta starppriekšmetu saiknes veidošana. Darbā tiek izklāstīts temata teorētiskais pamatojums un izvērtēta strādājošo skolotāju pieredze, veikti divi darbības cikli ar ieteicamo stundu daudzumu 42 mācību stundas. Pirmā cikla mērķis ir īstenot programmas „Bizantijas māksla” starppriekšmetu saikni ar mācību priekšmetiem Kristīgā mācība un Vizuālā māksla. Otrā cikla mērķis ir veidot saikni ar citām sākumskolas mācību priekšmetiem: Sociālās zinības, Dabaszinības, Ētika, Mājturība un tehnoloģijas, Latviešu/ krievu valoda, Matemātika. Darbs strukturēts kā skolotāja pieredzes darbs, tiek parādīta darbu plānošana, organizēšana, izvērtēšana un dalīšanās profesionālajā pieredzē. Pētījums tiek veikts 2018./2019. māc. g. laikā vienā no Rīgas mazākumtautību vidusskolām. Darbā ir 4 nodaļas, 101 lappuses, 14 pielikumi, izmantotās literatūras sarakstā ir 65 avots.
dc.description.abstractTeacher’s Portfolio „The implementation of cross-curricular link at optional classes on visual arts “Byzantine Arts” in Primary school” deals with the experience gained organization optional lessons at Riga Minority Secondary School (Forms 1 – 4). The author-teacher's task is to organize the educational process in such a way that students perceive the new lesson as a part of the general educational process, linking the new content of the lesson with other academic subjects. The purpose of this work is to study the possibility of implementing cross-curricular link in the framework of the optional lesson “Byzantine Arts”. The relevance of the work is associated with a new competency-based approach to education that emphasizes cross-curricular links. The paper presents the theoretical justification of the topic and considers the experience of practicing educators, conducted two cycles of action research with a recommended volume of 42 academic hours. The goal of the first cycle is to implement the cross-curricular link of the Byzantine Arts program with the Christian Art and Visual Art school subjects. The goal of the second cycle is to connect the program with other primary school subjects: Ethics, Social Knowledge, Natural History, Latvian / Russian, Mathematics, Household and Technology. The Paper is structured as Teacher’s Portfolio, shows the stages of planning, organizing, evaluating the Byzantine Arts program, as well as the process of disseminating professional experience. The study was conducted in the academic year 2018/2019 at Riga Minority Secondary School. The work consists of 4 sections, 101 pages, 14 applications, in the list of references 65 sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectvizuālā māksla
dc.subjectfakultatīvās nodarbības
dc.subjectstarppriekšmetu saikne
dc.subjectsākumskola
dc.subjectdarbības pētījums
dc.titleStarppriekšmetu saiknes īstenošana vizuālās mākslas fakultatīvo nodarbību programmā “Bizantijas māksla” sākumskolā
dc.title.alternativeThe implementation of cross-curricular link at optional classes on visual arts “Byzantine Arts” in Primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record