Show simple item record

dc.contributor.advisorStramkale, Ligita
dc.contributor.authorTimermane, Laila
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:51Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74197
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49960
dc.description.abstractMaģistra darbā „Pašvadītas mācīšanās prasmes iegaumēšanas un atcerēšanās veicināšanai sākumizglītība” tika pētīts, kā izmantojot pašvadītu mācīšanos mūzikas stundās, sākumskolas vecuma skolēniem iespējams uzlabot iegaumēšanas un atcerēšanās prasmes. Darba ietvaros tika analizēta teorētiskā literatūra par pašvadītu mācīšanos, atmiņu un tās procesiem – iegaumēšanu un atcerēšanos, muzikālās darbības veidiem un mūzikas mācību metodēm. Raksturotas un analizētas pašvadītas mācīšanās prasmes. Tika veikts pedagoģiskais pētījums skolēnu pašvadītas mācīšanās organizēšanā un analizēti iegūtie dati. Darba rezultātā apkopoti teorētiski un praktiski materiāli iegaumēšanas un atcerēšanās prasmju veicināšanai, izmantojot pašvadītu mācīšanos. Izveidoti didaktiskie materiāli mūzikas mācību satura apguves pilnveidei 4. klasē. Darbs izmantojams tālāku pētījumu veikšanai sākumskolas vecuma bērnu atmiņas un citu kognitīvo procesu pētniecībā. Didaktiskie materiāli (spēles, stundu plāni, mācību darba organizācijas formas) izmantojams, kā palīgmateriāls mūzikas un citu mācību priekšmetu pedagogiem. Atslēgas vārdi: iegaumēšanas un atcerēšanās prasmes, pašvadītas mācīšanās prasmes, sākumizglītība, mūzikas stunda.
dc.description.abstractIn Master’s „Promotion of memorizing and remembering skills by self – directed learning in Primary school” the ways how to improve memorizing and remembering skills of Primary schools children by self – directed learning. Where studied and analyzed the theoretical literature about self – directed learning, human’s memory and its processes – memorizing and remembering as well as types of musical activities and methods of teaching Music were also studied and analyzed. The self – directed learning skills were described, characterized and analyzed. Pedagogical research about organizing pupil’s self – directed learning was made. The results of the research were summarized and analyzed. Theoretical and practical materials for training and stimulating remembering and memorizing skills by self – directed learning were summarized. Didactic materials for acquiring the syllabus and developing the basics skills in Music in form 4 were made. The work can be used for further research of Primary schools pupil’s memory and the research of pupil’s other cognitive processes. Didactic materials (games, lesson plans, forms of organizing of teaching learning can be used as supplementary material for Music teacher as well as for other subject’s teacher’s. Key words: remembering skills, memorizing skills, self – directed learning skills, Primary education, and Music lesson.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectiegaumēšanas un atcerēšanās prasmes
dc.subjectpašvadītas mācīšanās prasmes
dc.subjectsākumizglītība
dc.subjectmūzikas stunda
dc.titlePašvadītas mācīšanās prasmes iegaumēšanas un atcerēšanās veicināšanai sākumizglītība
dc.title.alternativePromotion of memorizing and remembering skills by self – directed learning in Primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record