• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Prezentācijas 9. klases skolēnu runas plūduma uzlabošanai angļu valodas stundās

Thumbnail
View/Open
299-74205-Erne_Ilze_ie05010.pdf (1.447Mb)
Author
Erne, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Latkovska, Evija
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Mūsdienu skolēniem ir jābūt gataviem izaicinājumiem un pieaugušo lomai nākotnē, kur liela nozīme ir prasmei izteikt savas idejas skaidri un pārliecināti. Prezentācijas ir lielisks veids, lai veicinātu pašapziņu un pārliecību par saviem spēkiem, uzstājoties auditorijas priekšā. Diplomdarba mērķis ir izpētīt, kā prezentāciju izmantošana var uzlabot 9. klases skolēnu runas plūdumu angļu valodas stundās. Gadījuma pētījums ir izvēlētais izpētes paņēmiens ar sekojošām datu vākšanas metodēm: skolēnu anketēšana pētījuma sākumā un beigās, lai uzzinātu viņu viedokli par prezentāciju efektivitāti uzstāšanās prasmju un runas plūduma uzlabošanā, skolotāju anketēšana, lai atklātu viņu viedokli par prezentāciju izmantošanu angļu valodas stundās, skolēnu novērošana, lai analizētu viņu uzstāšanos, skolēnu vērtēšanas formas, lai iegūtu informāciju, vērtētu un analizētu rezultātus. Rezultāti rāda, ka skolēnu absolūts vairākums (93%) un visi skolotāji atzīst prezentāciju nozīmīgumu angļu valodas runas plūduma un uzstāšanās prasmju uzlabošanā. Skolēnu novērošana un vērtēšana parāda skolēnu publiskās uzstāšanās prasmju uzlabošanos. Pētījums ir pierādījis nepieciešamību izmantot prezentācijas angļu valodas stundās.
 
Learners nowadays have to be prepared for future challenges and adult roles, where the ability to present own ideas clearly and confidently is necessary. Presentations are a good way to enhance self-confidence and assurance when performing in front of the audience. The aim of the Diploma paper is to investigate how the use of presentations in English language lessons can improve students’ speaking fluency. Chosen research method is case study in which following data collection methods were used: questionnaire as a pre-test and a post-test for students to find out their opinion on the efficiency of presentations for improving public speaking skills and speaking fluency, questionnaire for teachers to discover their point of view on the use of presentations in English lessons, observation of the students in English lessons to analyze their performances with help of presentations, student evaluation forms – to gain data, evaluate and analyze results. The results of the questionnaires verify that absolute majority (93%) of students and all the English teachers acknowledge presentations to improve English speaking fluency and performing skills. Students’ observing and evaluating show improvement in their public speaking skills. The research has proved the necessity to use presentations in English lessons.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49967
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV