Browsing B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL by Title
Now showing items 45468-45487 of 49948
-
Uzņēmuma "Sixt"reklāmas saukļu valodas īpatnības
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darba “Uzņēmuma “Sixt” reklāmas saukļu valodas īpatnības” mērķis bija analizēt uzņēmuma “Sixt” reklāmas saukļu valodas īpatnības, lai atbildētu uz izvirzīto pētniecisko jautājumu: Kādas ir uzņēmuma “Sixt” reklāmas ... -
Uzņēmuma "Skrīveru Pārtikas Kombināts" komunikācija sociālajā tīklā "Facebook". 2017.gada oktobris - 2020.gada oktobris
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba "Uzņēmuma "Skrīveru Pārtikas Kombināts" komunikācija sociālajā tīklā "Facebook". 2017.gada oktobris - 2020.gada oktobris" mērķis ir izpētīt un novērtēt uzņēmuma komunikāciju sociālajā tīklā "Facebook" laika ... -
Uzņēmuma "Starbucks" ieviešana un virzīšana Latvijas tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2014)Uzņēmums „Starbucks” ir viens no pasaulē populārākajiem savas nozares uzņēmumiem un pastāv jau vairāk nekā 40 gadus. Lai gan tas uzsācis darbību jau 22 Eiropas valstīs, Latvija joprojām nav starp tām. Darba mērķis ir, ... -
Uzņēmuma "Stendera Ziepju Fabrika" mārketinga komunikācijas aktivitātes 2006.gadā
(Latvijas Universitāte, 2007)Bakalaura darbs „Stendera Ziepju Fabrika” mārketinga komunikācijas aktivitātes 2006. gadā” sastāv no ievada, teorētiskās un empīriskās daļas, secinājumiem, priekšlikumiem un 3 pielikumiem. Darba mērķis bija noskaidrot, ... -
Uzņēmuma "Stenders" finansiālā stāvokļa analīze (2013.-2017.g)
(Latvijas Universitāte, 2019)Elīna Koškina. Bakalaura darbs. Uzņēmuma "STENDERS" finansiālā stāvokļa analīze (2013.-2017.gg.) - Rīga: Latvijas Universitātes Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte, 2019., 69 lpp. Bakalaura darba mērķis bija, balstoties ... -
Uzņēmuma "Strawberries.lv" mārketinga plāns 2017. gada sezonai.
(Latvijas Universitāte, 2017)Darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām arziņām, aptaujas un intervijas rezultātiem, izstrādāt uzņēmuma "Strawberries.lv" mārketinga plānu 2017 gada sezonai, atklāt nepilnības mārketinga darbībā, sniegt priekšlikumus ... -
Uzņēmuma "Strazdu Grava" biznesa attīstīšana e-vidē
(Latvijas Universitāte, 2012)Mūsdienās divritenis ir pierasts un elementārs ikdienas pārvietošanās, brīvā laika pavadīšanas līdzeklis, un ir grūti iedomāties, kā cilvēki bez tā savulaik iztikuši. Pēdējā laikā, kad degvielas cenas piedzīvojušas strauju ... -
Uzņēmuma "Sunny Mobile" mājaslapa
(Latvijas Universitāte, 2011)Kvalifikācijas darba mērķis ir izveidot mobilo sakaru uzņēmuma SunnyMobile mājas lapu. Mājas lapas uzdevums ir sniegt iespēju uzņēmuma administrācijai veidot un pilnveidot lapas saturu, kā arī dot iespēju uzņēmuma klientiem ... -
Uzņēmuma "Swedbank" korporatīvās sociālās atbildības komunikācija 2022.gadā
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba ''Uzņēmuma "Swedbank" korporatīvās sociālās atbildības komunikācija 2022.gadā'' mērķis ir apkopot un analizēt uzņēmuma ''Swedbank'' korporatīvās sociālās atbildības komunikāciju 2022.gadā un saprast gan šo ... -
Uzņēmuma "Tiger shop" mārketinga kompleksa elementu analīze.
(Latvijas Universitāte, 2015)Zane Mūrniece. Bakalaura darbs „Uzņēmuma SIA „Tiger Shop” mārketinga kompleksa elementu analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga kompleksa elementu teorētiskām atziņām un klientu aptaujas rezultātiem, ... -
Uzņēmuma "Trigers" finanšu analīze
(Latvijas Universitāte, 2007)Jebkurā uzņēmumā vadības lēmumu pieņemšana nav iedomājama bez saimnieciskās darbības izvērtēšanas. Analīze nodrošina pieņemto lēmumu objektivitāti un efektivitāti. Veicot saimnieciskās darbības izvērtēšanu, uzņēmums iegūst ... -
Uzņēmuma "Vārtu Serviss" finanšu analīze un finansiālās situācijas novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2013)Diplomdarbā "Uzņēmuma SIA "Vārtu Serviss" finanšu analīze un finansiālās situācijas novērtējums" ir apkopotas saimnieciskās darbības finanšu analīzes metodes un teorētiskās nostādnes, veikta finanšu analīze un maksātspējas ... -
Uzņēmuma "Vigan Cakes" vēstījumu komunikācija sociālajos medijos "Facebook" un "Instagram" 2021.-2022. gadam un to uztvere mērķauditorijas vidū
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “Vigan Cakes” vēstījumu komunikācija sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram” 2021.-2022. gadam un to uztvere mērķauditorijas vidū”. Darba tēma ir aktuāla, jo ir svarīgi samazināt ... -
Uzņēmuma "Vingo Insurance Services" stratēģija un tās loma konkurences pārākumu veidošanā
(Latvijas Universitāte, 2013)Darba tēma ir uzņēmuma „Vingo Insurance Services” stratēģija un tās loma konkurences parākumu veidošanā. Uzņēmums ir jauns un grib attīstīties, atvērot jaunas filiāles Latvijā un ārzemēs, tāpēc tieši tagad vadība cītīgi ... -
Uzņēmuma "X" kredītpolitikas efektivitātes novērtējums un uzlabošanas iespējas
(Latvijas Universitāte, 2017)Mūsdienu ekonomiskās attīstības etaps, sīvās konkurences apstākļu dēļ, raksturojas ar pēcapmaksas norēķinu veida jūtamu palielinājumu, kas noved pie debitoru parāda augšanas un uzņēmuma kredītpolitikas galvenais uzdevums ... -
Uzņēmuma "X" attīstības stratēģija
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darbā „Uzņēmuma „X” attīstības stratēģija” autore iepazinusies ar grāmatvedības pakalpojumu nozari Latvijā, kā arī situāciju grāmatvedības ārpakalpojumus sniedzošā uzņēmumā „X” un konstatējusi, ka uzņēmumam trūkst ... -
Uzņēmuma "x" ārējās finansēšanas iespējas izmantojot Kohēzijas fonda finansējumu
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma „X” ārējās finansēšanas iespējas, izmantojot Kohēzijas fonda līdzekļus” Darbs sastāv no ievada, trīs daļām, secinājumiem un priekšlikumiem un izmantotās literatūras un avotu saraksta. ... -
Uzņēmuma "X" budžeta plānošana un kontrole
(Latvijas Universitāte, 2007)Autore bakalaura darbā ir pievērsusies, vienai no vissvarīgākajām tēmām, kura ir veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatā – uzņēmuma budžeta plānošana un kontrole.. Arvien pieaug uzņēmuma darbības atkarība no visas pasaules ... -
Uzņēmuma "X" darbības efektivitātes palielināšana
(Latvijas Universitāte, 2014)Maģistra darba „Uzņēmuma „X” darbības efektivitātes palielināšana” mērķis ir ar teorētisko un praktisko aspektu par cilvēku resursu vadību analīzes palīdzību sniegt uzņēmumam „X” priekšlikumus tā darbības efektivitātes ... -
Uzņēmuma "X" finansiālā stāvokļa analīze
(Latvijas Universitāte, 2011)Diplomdarba „Uzņēmuma „X” finansiālā stāvokļa analīze” mērķis izvirzīts- izvērtējot gada pārskata kā galvenā finanšu analīzes informācijas avota kvantitatīvos un kvalitatīvos aspektus, kā arī izmantojot speciālajā ekonomiskajā ...