Now showing items 1-2 of 2

    • Neiromārketings patērētāju uzvedības pētīšanas kontekstā 

      Klovāne, Iluta (Latvijas Universitāte, 2015)
      Mārketinga tradicionālās pētījumu metodes sniedz būtisku informāciju par patērētāju uzvedību, tomēr ar to palīdzību nav iespējams pētīt sajūtas, reakcijas un avotu, kādēļ tās rodas. Neiromārketings ir veids, kā rast atbildes ...
    • Neiromārketings patērētāju uzvedības pētīšanā. 

      Citajeva, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2020)
      Maģistra darba tēma ir “Neiromārketings patērētāju uzvedības pētīšanā”. Maģistra darba pētījuma mērķis ir, balstoties uz teorētiskiem datiem par patērētāju uzvedību un neiromārketinga piemērošanu tās izpētei, kā arī ...