Search
Now showing items 1-2 of 2
Spēļu elementu(gamification)un kolektīvās inteliģences (crowdsourcing) izmantošana mārketingā, to pielietošanas iespējas Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Jura Baldunčika maģistra darba „Spēļu elementu (gamification) un kolektīvās inteliģences (crowdsourcing) izmantošana mārketingā, to pielietošanas iespējas Latvijā” mērķis ir izpētīt gamification un crowdsourcing instrumentāriju, ...
SIA "Lattelecom" sociālo tīklu mārketings kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa mērķauditorijas uzrunāšanai
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba „SIA „Lattelecom sociālo tīklu mārketings kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa“ mērķis ir analizēt telekomunikāciju uzņēmuma SIA „Lattelecom“ sociālo tīklu komunikāciju kā uzņēmuma mārketinga ...