• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA "Lattelecom" sociālo tīklu mārketings kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa mērķauditorijas uzrunāšanai

Thumbnail
View/Open
303-47709-Ostrovskis_Rolands_ro13006.pdf (1.645Mb)
Author
Ostrovskis, Rolands
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba „SIA „Lattelecom sociālo tīklu mārketings kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa“ mērķis ir analizēt telekomunikāciju uzņēmuma SIA „Lattelecom“ sociālo tīklu komunikāciju kā uzņēmuma mārketinga aktivitāti, kura var veicināt esošo klientu lojalitāti un piesaistīt auditoriju. Maģistra darbs sastāv no 4 nodaļām, pirmajās 2 tiek aplūkotas teorētiskās nostādnes, 3 nodaļā aplūkota SIA „Lattelecom“ darbības vide un mārketinga komunikācija izmantojot kontentanalīzi, savukārt 4 nodaļā - analizēta patērētāju aptauja. Darba noslēgumā izvirzīti 15 secinājumi un 10 priekšlikumi, kopējais apjoms - 105 lapaspuses, kuras satur 4 tabulas un 28 attēlus, darbam pievienoti 3 pielikumi. Literatūras un avotu skaits sastāda 53 vienības. Atslēgvārdi: sociālo tīklu mārketings, integrētā mārketinga komunikācija, telekomunikācijas, digitālais mārketings.
 
The aim of the master`s thesis “Social Media marketing of SIA “Lattelecom” as a part of integrated marketing communication” is to analyze SIA “Lattelecom” social network communication as marketing activity, which could promote and encourage level of brand loyalty of the existing customers and attract new clients. Master`s thesis is structured in four sections. First two sections are dedicated to the theoretical aspects of the work. The third section is focusing on SIA “Lattelecom” working environment and marketing communication via content analysis. The last section is analysing consumer survey. At the end there are highlighted 15 conclusions and 10 suggestions based on the thesis. The volume of Master`s thesis is 105 pages. It includes 28 pictures, 3 attachments and the number of sources is 53. Keywords: Social Media Marketing, Integrated marketing communications, Telecommunications, Digital marketing.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30378
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV