Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorOstrovskis, Rolandsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:07:01Z
dc.date.available2015-07-08T01:07:01Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47709en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30378
dc.description.abstractMaģistra darba „SIA „Lattelecom sociālo tīklu mārketings kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa“ mērķis ir analizēt telekomunikāciju uzņēmuma SIA „Lattelecom“ sociālo tīklu komunikāciju kā uzņēmuma mārketinga aktivitāti, kura var veicināt esošo klientu lojalitāti un piesaistīt auditoriju. Maģistra darbs sastāv no 4 nodaļām, pirmajās 2 tiek aplūkotas teorētiskās nostādnes, 3 nodaļā aplūkota SIA „Lattelecom“ darbības vide un mārketinga komunikācija izmantojot kontentanalīzi, savukārt 4 nodaļā - analizēta patērētāju aptauja. Darba noslēgumā izvirzīti 15 secinājumi un 10 priekšlikumi, kopējais apjoms - 105 lapaspuses, kuras satur 4 tabulas un 28 attēlus, darbam pievienoti 3 pielikumi. Literatūras un avotu skaits sastāda 53 vienības. Atslēgvārdi: sociālo tīklu mārketings, integrētā mārketinga komunikācija, telekomunikācijas, digitālais mārketings.en_US
dc.description.abstractThe aim of the master`s thesis “Social Media marketing of SIA “Lattelecom” as a part of integrated marketing communication” is to analyze SIA “Lattelecom” social network communication as marketing activity, which could promote and encourage level of brand loyalty of the existing customers and attract new clients. Master`s thesis is structured in four sections. First two sections are dedicated to the theoretical aspects of the work. The third section is focusing on SIA “Lattelecom” working environment and marketing communication via content analysis. The last section is analysing consumer survey. At the end there are highlighted 15 conclusions and 10 suggestions based on the thesis. The volume of Master`s thesis is 105 pages. It includes 28 pictures, 3 attachments and the number of sources is 53. Keywords: Social Media Marketing, Integrated marketing communications, Telecommunications, Digital marketing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjecttelekomunikācijasen_US
dc.subjectdigitālaisen_US
dc.subjectmārketingsen_US
dc.subjectintegrētāen_US
dc.subjectmārketingaen_US
dc.titleSIA "Lattelecom" sociālo tīklu mārketings kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa mērķauditorijas uzrunāšanaien_US
dc.title.alternativeSocial network marketing of Ltd "Lattelecom" as part of integrated marketing communication to reach the target audienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record