Search
Now showing items 1-3 of 3
Sociālie tīkli un mājaslapa kā reklāmas instrumenti klientu piesaistei pēc zīmola maiņas ("Valdori" piemērs)
(Latvijas Universitāte, 2018)
Šī bakalaura darba tēma ir “Sociālie tīkli un mājaslapa kā reklāmas instrumenti klientu piesaistei pēc zīmola maiņas (“Valdori” piemērs)”, darba pētnieciskie jautājumi ir – 1)kādi ir svarīgākie cēloņi un risinājumi, mainot ...
Rīgas domes priekšsēdētāja amata kandidāta Mārtiņa Bondara komunikācija sociālajos medijos "Facebook" un "Twitter" priekšvēlēšanu laikā (2017.gada februāris-jūnijs)
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba tēma ir „Rīgas domes priekšsēdētāja amata kandidāta Mārtiņa Bondara komunikācija sociālajos medijos „Facebook” un „Twitter” priekšvēlēšanu laikā (2017.gada februāris-jūnijs)”. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt ...
Dobeles dzirnavnieka sociālo tīklu (facebook.com un instagram.com) komunikācijas novērtējums mārketinga aspektā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba temats ir “Dobeles dzirnavnieka sociālo tīklu (facebook.com un instagram.com) komunikācijas novērtējums mārketinga aspektā”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt ārējās komunikācijas veidus, kanālus un rīkus, ...