Show simple item record

dc.contributor.advisorBirziņa, Rita
dc.contributor.authorKomarova, Agija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:03:09Z
dc.date.available2020-02-08T02:03:09Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74366
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50000
dc.description.abstractVidusskolēna pieredzes izpēte dabaszinātņu mācību procesā. Komarova A., darba vadītājs Dr. paed. Birziņa R., maģistra darbs, 68 lappuses, 6 nodaļas un 5 apakšnodaļas, 12 attēli, 7 tabulas, 48 izmantotās literatūras un informācijas avoti, 5 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir noskaidrot vidusskolēnu izpratni par dabaszinātņu, matemātikas un informātikas mācību priekšmetu mācīšanos. Literatūras apskatā aprakstīts mūsdienīgs mācību process, dabaszinātņu mācību priekšmeta skolas mācību programmas, mācīšanās pieejas, tehnoloģiju loma dabaszinātņu mācību priekšmetu apguvē no skolēna skata punkta, kā arī skolēnu mācīšanās raksturīgās pazīmes vidusskolā. Pētnieciskajā daļā aprobēta projekta “Starptautiskais diploms dabaszinātņu, tehnoloģiju, inženierzinātņu un matemātikas skolotājiem/ eSTEM” anketa skolēniem, ko izpildīja 256 vidusskolēni. Pētījuma rezultāti liecina, ka skolēnam personīgi ir svarīgs dabaszinātņu mācību saturs un izvēlētās mācību metodes. Mācību procesā vēlas komunicēt un sadarboties ar saviem klasesbiedriem un skolotāju. Labprāt izmanto pieejamās modernās tehnoloģijas STEM mācību satura apguvei.
dc.description.abstractSecondary school students’ experience in the science learning. Author: Komarova A., academic advisor: Dr. paed. Birziņa R., master's thesis, 68 pages, 6 chapters and 5 subchapters, 12 pictures, 7 tables, 48 used sources of scientific literature and information, 5 annexes. The thesis is written in Latvian. The aim of the thesis is to examine the secondary school pupils' experience of the STEM subjects' study process. In the theoretical part of the thesis the author has described the modern study process, the STEM subjects as a part of the school study programmes, approaches to learning, the role of technology in studying the STEM subjects from a pupil's point of view, as well as the learning peculiarities of secondary school pupils. The practical part approbates the student survey developed in the Erasmus+ project “International Diploma for School Teachers in STEM Education (eSTEM)” completed by 256 secondary school pupils. The research results convey that the academic content of the STEM subjects is personally significant to the pupils; they wish to communicate and co-operate with their classmates and teachers during the study process; they do use the modern technology available for the STEM subjects' study process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmācību process
dc.subjectmācību metodes
dc.subjectdabaszinātnes
dc.subjectdabaszinātņu priekšmeti
dc.subjecttehnoloģijas
dc.titleVidusskolēna pieredzes izpēte dabaszinātņu mācību procesā
dc.title.alternativeSecondary school students' experience in the science learning
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record