Sociālā pedagoga darbība mācību motivācijas vecināšanā 5.-6. klašu skolēniem ar zemiem mācību sasniegumiem
Author
Sirmele, Ilga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs “Sociālā pedagoga darbība mācību motivācijas veicināšanā 5.-6.klašu skolēniem ar zemiem mācību sasniegumiem” izstrādāts ar mērķi raksturot sociālā pedagoga darbību mācību motivācijas veicināšanā 5.-6.klašu skolēniem, kuriem ir zemi mācību sasniegumi. Teorētiskajā daļā raksturota motivācijas nepieciešamība mācību procesā, skaidrota motīvu klasifikācija, izzināti iespējamie riska faktori un sociālā pedagoga darbība motivācijas veicināšanā. Praktiskajā daļā ir analizēti pētījuma rezultāti par mācību motivāciju 5.-6.klašu skolēniem “X” sākumskolā. Šajā darbā iekļauta sociālā pedagoga darbības programma “Sociālā pedagoga darbība mācību motivācijas veicināšanā 5.-6.klašu skolēniem ar zemiem mācību sasniegumiem”. Izstrādātā programma tika aprobēta un iegūtie rezultāti tika apkopoti un analizēti. Atslēgvārdi: konsultēšana, mācību motivācija, motivācija, motīvs, riska faktori, sociālā pedagoga darbība Diploma paper “Activity of Social pedagogue to Promote Learning Motivation for Low Achievers in Grades 5-6” is designed to characterize the activities of social pedagogue with low achievers in grades 5-6 to promote their learning motivation. The theoretical part describes the importance of motivation in learning processes and motive classification, as well as possible risk factors and the activities of social pedagogue to promote learning motivation. The practical part consists from a study of learning motivation in 5-6 grades was carried out in “X” elementary school. The socio-pedagogical program “Activity of Social Pedagogue to Promote Learning Motivation for Low Achievers in Grades 5-6” was created and its included in this work. Approbation of the program and analysis of its results were carried out. Keywords: activities of social pedagogue, consulting, learning motivation, motivation, motive, risk factors