Divgadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana rotaļās
Author
Viļuma, Ketija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stangaine, Inga
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbam „2 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana rotaļās” autore ir Ketija Viļuma. Bakalaura darba mērķis teorētiski un praktiski izzināt bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšanas iespējas agrīnajā bērnībā. Darba pirmajā daļā autore analizē teorētisko literatūru par bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšanu rotaļā. Darba otrajā daļā autore veic pētījumu 2 gadīgu bērnu grupiņā, par pašapkalpošanās prasmēm, kur konkrētāk izvēlas tādas prasmes, kā – ģērbšanās/noģērbšanās, podiņmācība, roku mazgāšana, ēšana. Darbs sastāv no divām daļām, tā apjoms ir 59 lpp. Tajā iekļautas 8 tabulas, un 14 attēli. Darbam tika izmantotas 56 bibliogrāfiskās satura vienības. Bachelor,s thesis „ Practising self – care skills of two – year – olds through playing „ author is Ketija Viļuma. Aim of the bachelor,s thesis is to analyze theoretical and practical possibilities to promote self – care skills at early childhood. In first chapter of thesis theoretical literature about self – care skills of children ir analysed by author. In second chapter of thesis autor carried out research in kindergarden group of twoo – year – olds about self – care skills, specifically choosing such self – care skills as getting dressed/undressed, potty training, washing hands and eating. Thesis consists of 2 chapters, 59 pages. It includes 8 tables, 14 annexes. 57 units of bibliographic content were used in thesis.