Show simple item record

dc.contributor.advisorFreiberga, Inese
dc.contributor.authorVecvagare, Aija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-18T01:01:49Z
dc.date.available2020-06-18T01:01:49Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75068
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50374
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore – Aija Vecvagare Kvalifikācijas darba nosaukums – Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu izziņas intereses sekmēšanas iespējas pedagoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darba mērķis – Teorētiski pamatot un empīriski pārbaudīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu izziņas intereses sekmēšanas iespējas pedagoģiskajā procesā. Pirmajā nodaļā – ir analizētas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par izziņas interesi un to veidošanos pirmsskolas vecumā. Otrajā nodaļā – veikts empīriskais pētījums par vidējā pirmsskolas vecuma bērnu izziņas intereses sekmēšanas iespējām pedagoģiskajā procesā, iekļaujot secinājumus. Rakstot darbu pielietotas šādas metodes: teorētiskā pētījuma metode – zinātniskās literatūras un citu avotu analīze. Empīriskās pētījuma metodes – pedagoģiskais eksperiments, empīriskā datu vākšanas metode (novērošana), matemātiskās metodes. Pētījums balstīts uz 32 avotu analīzi, piemēram, Latviešu un ārzemju autoru darbiem un internetā pieejamiem materiāliem. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, darba pamata daļas no 2 nodaļām un 7 apakšnodaļām, secinājumiem, literatūras un avotu saraksta. Darbā iekļauta 1 tabula, 3 attēli. Atslēgas vārdi – izziņa, izziņas interese, izziņas intereses sekmēšana, pedagoģiskais process. Darba apjoms 38 lappuses.
dc.description.abstractThe Author of the Qualification Paper – Aija Vecvagare The title of the Qualification Paper – The Possibilities of Promoting the Cognitive Interest of Middle Preschool Age Children within the Pedagogical Process. The purpose of the Qualification Paper – to substantiate in theory and to empirically test the possibilities of promoting the cognitive interest of middle preschool age children within the pedagogical process. In the first chapter – the opinions of pedagogy and psychology scientists about the cognitive interest and its formation at preschool age are analysed. In the second chapter – empirical research has been implemented on the possibilities of promoting the cognitive interest of middle preschool age children within the pedagogical process, including the conclusions. The following methods have been used in developing the Paper: theoretical research methods – analysis of scientific literature and other sources. Empirical research methods – pedagogical experiment, empirical data collection method (observation), mathematical methods. The research is based on the analysis of 32 sources, such as works by Latvian and foreign authors and materials available on the internet. The Qualification Paper consists of the introduction, the main part of the Paper in 2 chapters and 7 subchapters, conclusions, bibliography and reference list. The Paper includes 1 table, 3 images. Key words – cognition, cognitive interest, promoting the cognitive interest, pedagogical process. The Paper consists of 38 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectizziņa
dc.subjectizziņas interese
dc.subjectizziņas intereses sekmēšana
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu izziņas intereses sekmēšanas iespējas pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativeThe Possibilities of Promoting the Cognitive Interest of Middle Preschool Age Children within the Pedagogical Process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record