Informācijas komunikācijas tehnoloģiju izmantošanas iespējas dabaszinību stundās sākumskolā
Author
Sčastnaja, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vociša, Rūta
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Informāciju komunikāciju tehnoloģiju izmantošanas iespējas dabaszinību stundās sākumskolā” mērķis ir izpētīt informācijas komunikācijas tehnoloģiju izmantošanu dabaszinību stundā sākumskolā, kā zināšanu pilnveidošanas materiālu. Bakalaura darba galvenie uzdevumi ir analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru, noteikt informācijas komunikācijas tehnoloģiju izmantošanas iespējas reālā pedagoģiskā procesā dabaszinībās, noskaidrot skolēnu prasmes informāciju komunikāciju tehnoloģiju lietošanā un noskaidrot vecāku viedokli par skolēnu gatavību un iespējām izmantot informācijas komunikācijas tehnoloģijas. Informācijas komunikācijas tehnoloģijas mācību procesā ir neatņemama daļa kā mācību līdzeklis, kas palielina skolēna interesi, uzmanību un vēlmi izzināt jauno no dažādiem skatupunktiem. Darba apjoms ir 55 lpp., t.sk. 5 tabulas, 14 attēli un 6 pielikumi. Darbs sastāv no 4 daļām, no kurām 3 ir teorētiskās daļas un 1 ir empīriskā daļa. Tika veikti 3 pētījumi, kas ir skolēnu aptauja, skolēnu vērojums darba procesā un vecāku aptauja. Darba nobeigumā tika veikti secinājumi. Aim of bachelor's thesis “Opportunities for the use of information communication technologies in science lessons in primary school” is to study the usage of information communication technologies in science lessons in primary school as a material for knowledge improvement. Main tasks of the bachelor's thesis are to analyze pedagogical and psychological literature, to determine possibilities of using information communication technologies in real pedagogical process in natural sciences, to find out students' skills in using information communication technologies and to find out parents' opinion about students' readiness and possibilities to use information communication technologies. Information communication technologies are an integral part of the learning process as a learning tool that increases interest, attention, and desire of the students to learn new from different points of view. The thesis consists 55 pages long and consists of: 5 tables, 14 images, 6 appendices. The thesis consists of 4 chapters where 3 are theoretical parts and 1 is an empirical part. 3 studies were conducted, which is a survey of students, an observation of students in the work process, and a survey of parents. Conclusions were made at the end of the work.