Show simple item record

dc.contributor.advisorSvence, Guna
dc.contributor.authorBērziņa, Rūta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-18T01:01:59Z
dc.date.available2020-06-18T01:01:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75232
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50391
dc.description.abstractDarba autore: Rūta Bērziņa. Pētījuma tēma: Jaunākā vecuma bērna adaptācijas sekmēšana dienas ritumā, rotaļu iepazīšanas procesā. Darba mērķis: izprast un izpētīt 1,5 līdz 3 gadīgu bērnu grūtību pārvarēšanu adaptācijas norisē pirmsskolas izglītības iestādē, dienas ritumā rotaļu iepazīšanas procesā. Uzdevumi: 1.Adaptācijas kritēriju izstrāde. 2.Pedagoģisko paņēmienu izmantošana dienas ritumā rotaļu veidā adaptācijas laikā. 3.Bērnu uzvedības izpēte adaptācijas pētījuma sākumā un beigās, analizēt novērošanas metodē iegūtos rezultātus, ņemot vērā bērna vecumu un attīstības iezīmes. Hipotēze: Vai izmainījās bērnu adaptācijas pazīmes pēc trīs mēnešu rotaļu pielietojuma? Pētījuma objekts: Rotaļu pielietojums dienas ritumā adaptācijas procesā. Par pētījuma bāzi tika izmantota „R” pirmsskolas izglītības iestādes grupa „Ābele”. Pētījumā piedalās 10 jaunākā vecuma bērni. Pētījuma metodes: teorētiskā metode, kurā veikta teorētiskās literatūras analīze un empīriskā metode, kas sastāda bērnu adaptācijas procesa novērošanu un iegūto rezultātu analīzi. Pētījuma darba hipotēze apstiprinājās, jo rotaļu pielietojums dienas ritumā, bērniem veicināja adaptācijas pazīmju rādītāju uzlabošanos un veiksmīgāku adaptāciju pirmskolas izglītības iestādē. Atslēgas vārdi: adaptācija, jaunākā vecuma bērni, pirmsskolas izglītības iestāde, rotaļa. Kvalifikācijas darbs sastāv no 51 lappuses, 10 attēliem, 4 tabulām, 5 pielikumiem un 32 literatūras avotiem.  
dc.description.abstractAuthor of the work: Rūta Bērziņa. Research topic: Promoting the adaptation of the youngest child in the course of the day, in the process of getting to know the games. Aim of the work: to understand and study overcoming the difficulties of 1.5 to 3-year-old children in the process of adaptation in a pre-school educational institution, during the day in the process of getting to know the games. Tasks: 1. Development of adaptation criteria. 2. Use of pedagogical techniques in the course of the day in the form of games during adaptation. 3. Research of children's behavior at the beginning and end of the adaptation study, to analyze the results obtained in the observation method, taking into account the child's age and developmental characteristics. Hypothesis: Did the signs of children's adaptation change after three months of play? Object of research: Application of games during the day in the process of adaptation. The research base was used by the group “R” pre-school educational institution “Ābele”. 10 youngest children participate in the study. Research methods: theoretical method, in which the analysis of theoretical literature and empirical method, which consists of observation of the process of children's adaptation and analysis of the obtained results. The hypothesis of the research work was confirmed, because the use of games in the course of the day, children contributed to the improvement of the indicators of adaptation signs and more successful adaptation in the pre-school educational institution. Keywords: adaptation, youngest children, pre-school educational institution, play. The qualification paper consists of 51 pages, 10 figures, 4 tables, 5 appendices and 32 references.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectAdaptācija
dc.subjectJaunākā vecuma bērni
dc.subjectRotaļa
dc.subjectPirmsskolas izglītības iestāde
dc.titleJaunākā vecuma bērna adaptācijas sekmēšana dienas ritumā, rotaļu iepazīšanas procesā
dc.title.alternativePromoting the adaptation of the youngest child in the course of the day, in the process of getting to know the games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record