Četrgadīgu bērnu personīgās higiēnas paradumu pilnveide dienas ritumā
Author
Madalāne, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Sīle, Maruta
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba temats “Četrgadīgu bērnu personīgās higiēnas paradumu pilnveide dienas ritumā” Zinātniskais darbs izstrādāts pirmskolas pedagoģijas nozarē. Izvirzītā mērķa un uzdevumu sasniegšanai tika izmantotas dažādas pētnieciskās metodes: pedagoģiskās, psiholoģiskās, vadības literatūras un dokumentu analīze, anketēšana, intervijas, novērošana, pārrunas, dokumentu analīze, statistiskās datu apstrādes metodes,veiktasar izklājprogrammu Microsoft Excell, izmantoti interneta platformas Watshapp, ZOOM. Pētījumā piedalījās 12 bērni, 3PII vadītāji,. 12 vecāki, 2 Madonas PII “Kastanītis”pedagogi. Pamatojoties uz teorētisko avotu atziņām, tika izpētīta higiēnas paradumu veidošana PII un ģimenē, un izstrādāti ieteikumi šo paradumu nostiprināšanai PII. Empīriskajā pētījumā tika izmantotas šādas metodes: izmēģinājumdarbība, anketēšana, intervijas, novērošana, pārrunas. Pētījums veikts Madonas novadā. Darbs aprobēts PII “Kastanītis”. Darbs sastāv no ievada, 2 daļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras saraksta, 9 pielikumiem. Darba apjoms ir 60 lpp, 5 attēli, 11 tabulas. Subject of the qualification work “Improvement of the personal hygiene habits of four-year-olds at the time of day” Scientific work has been developed in the pre-school pedagogical sector. Various research methods were used to achieve the objectives and objectives: pedagogicalpsychological, management literature and document analysis, anketation, interviews, observation, consultation, document analysis, statistical data processing techniques, Microsoft Excell, Internet platforms Watshapp, ZOOM. The study involved 12 children, 3PII managers,. 12 parents, 2 educators of Madona's nurseryschool “Kastanitis.” Based on theoretical sources, the development of hygiene habits in nursery schoolI was examined and recommendations were made to reinforce these habits in nursery school. The empirical study used the following methods: testing, testing, interviews, observation, negotiation. The study was conducted in the county of Madona. The job was buried in PII's “Kastanitis.” The work consists of an introduction, 2 parts, conclusions, a list of authorities used, 9 attachments. The amount of work is 60 pages, 5 pictures, 11 tables.