Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorKrasutina, Irēna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-18T01:02:02Z
dc.date.available2020-06-18T01:02:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75297
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50397
dc.description.abstractIzglītības pārmaiņu procesā latviešu valoda kā otrā valoda mazākumtautību pirmsskolā ir kļuvusi ne tikai par mācību priekšmetu, bet arī par mācību līdzekli, tādēļ viena no efektīvākajām metodēm otras valodas apguvē kļūst CLIL metode – mācību satura un valodas integrētā apguve. Pētījuma mērķis ir izpētīt latviešu kā otrās valodas apguves iespējas CLIL balstītā pieejā pirmsskolā.
dc.description.abstractIn the process of educational change, Latvian as the second language in minority preschool has become not only a subject of teaching but also a teaching tool, so one of the most effective methods of learning the other language becomes the CLIL method – the integrated learning of teaching content and language.The aim of the study is to explore the possibilities of learning Latvian as a second language in a CLILbased approach in preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectbilingvāls pedagoģiskais process,
dc.subjectlatviešu valodas mācības
dc.subjectCLIL
dc.subject4-5 gadīgi bērni
dc.subjectotrās valodas apguve
dc.titleLatviešu valodas kā otrās valodas apguves veicināšana 4-5 gadīgiem bērniem pirmsskolā
dc.title.alternativePromoting the learning of the Latvian language as the second language for children 4-5 years of age in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record