dc.contributor.advisor | Jurgena, Inese | |
dc.contributor.author | Šēra, Lāsma | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2020-06-18T01:02:03Z | |
dc.date.available | 2020-06-18T01:02:03Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 75302 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50399 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba temats: “4-5 gadus vecu bērnu nacionālās identitātes veidošanās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā.” Darba autore: Lāsma Šēra Pētījuma darba vadītāja: Dr.,paed.,prof. Inese Jurgena Darba apjoms: Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 nodaļā, 8. apakšnodaļām. Darba apjoms ir 49 lapas. Iekļautas 3 shēmas, 21 attēls, 3 tabulas, 6 diagrammas, 41 literatūras un informācijas avoti ( 35-latviešu valodā, 5-angļu valodā, 1-krievu valodā.) Mērķis: Izanalizēt teorētisko literatūru par identitātes veidošanos un izveidot ieteikumus nacionālās identitātes veidošanai pirmsskolas pedagoģiskajā procesa.. Pētījuma hipotēze: : 4-5 gadīgu bērnu nacionālās identitātes veidošanās, pirmsskolas pedagoģiskajā procesā būs sekmīga, ja •Tiks nodrošināta atbilstoša izglītojoša vide, bērna nacionālās identitātes veidošanai •Tiks izvēlētas dažādas metodes, bērna nacionālās identitātes veidošanai. Pētījuma metodes: •Teorētiskās-literatūras analīze. •Empīriskās-novērošana, pārrunas. •Datu matemātiskā apstrāde. Darba autore pievēršas šādiem jautājumiem: •Apskatīt nacionālās identitātes veidošanos būtību un tās nozīmi pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. •Apskatīt gadskārtu un nacionālo svētku ietekmi uz 4-5 gadīgu pirmsskolas vecuma bērnu nacionālās identitātes veidošanos. Atslēgas vārdi: Nacionālās identitātes veidošanās; gadskārtu un nacionālie svētki; 4-5 gadīgie pirmsskolas vecuma bērni; nacionālā piederība. | |
dc.description.abstract | The tittle of the qualification work- Formation of the national identity of 4-5 year old children in the pre-school pedagogical process Author of work: Lāsma Šera Supervisor of the research: Dr., paed., Prof. Inese Jurgena Scope of work. The qualification work consists of 2 chapters, 8. subsections. Thesis consists of 49 pages. Includes 3 scheme, 21 figures, 3 tables, 6 diagrams, 41 literature and information sources (35 in Latvian, 6 in English, 1 in Russian). Aim: To analyze the theoretical literature on the formation of identity and to create recommendations for the formation of national identity in the pre-school pedagogical process. Research hypothesis: The formation of the national identity of 4-5 year old children in the pre-school pedagogical process will be successful if • An appropriate educational environment will be provided for the formation of the child's national identity • Different methods will be chosen to form the child's national identity Research methodology: • Theoretical-literature analysis. • Empirical-observation, discussions. • Mathematical data processing. The author addresses the following issues: • To look at the essence of the formation of national identity and its significance in the pre-school pedagogical process • To look at the impact of anniversaries and national holidays on the formation of the national identity of 4-5 year old pre-school children Keywords: Formation of national identity; anniversaries and national holidays; 4-5 year old preschool children; nationality | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | Nacionālās identitātes veidošanās | |
dc.subject | gadskārtu un nacionālie svētki | |
dc.subject | 4-5 gadīgie pirmsskolas vecuma bērni | |
dc.subject | nacionālā piederība | |
dc.title | 4-5 gadus vecu bērnu nacionālās identitātes veidošanās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā | |
dc.title.alternative | Formation of the national identity of 4-5 year old children in the pre-school pedagogical process | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |