Show simple item record

dc.contributor.advisorJurgena, Inese
dc.contributor.authorŠēra, Lāsma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-18T01:02:03Z
dc.date.available2020-06-18T01:02:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75302
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50399
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “4-5 gadus vecu bērnu nacionālās identitātes veidošanās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā.” Darba autore: Lāsma Šēra Pētījuma darba vadītāja: Dr.,paed.,prof. Inese Jurgena Darba apjoms: Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 nodaļā, 8. apakšnodaļām. Darba apjoms ir 49 lapas. Iekļautas 3 shēmas, 21 attēls, 3 tabulas, 6 diagrammas, 41 literatūras un informācijas avoti ( 35-latviešu valodā, 5-angļu valodā, 1-krievu valodā.) Mērķis: Izanalizēt teorētisko literatūru par identitātes veidošanos un izveidot ieteikumus nacionālās identitātes veidošanai pirmsskolas pedagoģiskajā procesa.. Pētījuma hipotēze: : 4-5 gadīgu bērnu nacionālās identitātes veidošanās, pirmsskolas pedagoģiskajā procesā būs sekmīga, ja •Tiks nodrošināta atbilstoša izglītojoša vide, bērna nacionālās identitātes veidošanai •Tiks izvēlētas dažādas metodes, bērna nacionālās identitātes veidošanai. Pētījuma metodes: •Teorētiskās-literatūras analīze. •Empīriskās-novērošana, pārrunas. •Datu matemātiskā apstrāde. Darba autore pievēršas šādiem jautājumiem: •Apskatīt nacionālās identitātes veidošanos būtību un tās nozīmi pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. •Apskatīt gadskārtu un nacionālo svētku ietekmi uz 4-5 gadīgu pirmsskolas vecuma bērnu nacionālās identitātes veidošanos. Atslēgas vārdi: Nacionālās identitātes veidošanās; gadskārtu un nacionālie svētki; 4-5 gadīgie pirmsskolas vecuma bērni; nacionālā piederība.
dc.description.abstractThe tittle of the qualification work- Formation of the national identity of 4-5 year old children in the pre-school pedagogical process Author of work: Lāsma Šera Supervisor of the research: Dr., paed., Prof. Inese Jurgena Scope of work. The qualification work consists of 2 chapters, 8. subsections. Thesis consists of 49 pages. Includes 3 scheme, 21 figures, 3 tables, 6 diagrams, 41 literature and information sources (35 in Latvian, 6 in English, 1 in Russian). Aim: To analyze the theoretical literature on the formation of identity and to create recommendations for the formation of national identity in the pre-school pedagogical process. Research hypothesis: The formation of the national identity of 4-5 year old children in the pre-school pedagogical process will be successful if • An appropriate educational environment will be provided for the formation of the child's national identity • Different methods will be chosen to form the child's national identity Research methodology: • Theoretical-literature analysis. • Empirical-observation, discussions. • Mathematical data processing. The author addresses the following issues: • To look at the essence of the formation of national identity and its significance in the pre-school pedagogical process • To look at the impact of anniversaries and national holidays on the formation of the national identity of 4-5 year old pre-school children Keywords: Formation of national identity; anniversaries and national holidays; 4-5 year old preschool children; nationality
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectNacionālās identitātes veidošanās
dc.subjectgadskārtu un nacionālie svētki
dc.subject4-5 gadīgie pirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectnacionālā piederība
dc.title4-5 gadus vecu bērnu nacionālās identitātes veidošanās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativeFormation of the national identity of 4-5 year old children in the pre-school pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record