Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorŠīna-Dzerkale, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-18T01:02:03Z
dc.date.available2020-06-18T01:02:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75304
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50400
dc.description.abstractIngas Šīnas–Dzerkales bakalaura darbs pedagoģijā “3–4 gadu vecu bērnu saskarsmes sekmēšana rotaļās” izstrādāts Latvijas Universitātes, Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē, docentes Dr.paed., D.Vigules vadībā. Pētījuma mērķis- izzināt, teorētiski un praktiski vērtēt saskarsmes prasmju sekmēšanas iespējas rotaļās 3–4 gadus veciem bērniem. Darbs tika izstrādāts divās daļās. Teorētiskajā daļā tika analizētas pedagogu un psihologu atziņas par saskarsmi, rotaļu kā saskarsmes sekmētāju un 3-4 gadus vecu bērnu attīstību pētāmās problēmas skatījumā. Darba otrajā daļā veikts empīrisks pētījums par 3-4 gadus vecu bērnu saskarsmes sekmēšanas iespējām rotaļās. Pētījumā izmantotas pedagoģiskā novērojuma, vārdiskās un rakstiskās aptaujas metodes, tika izstrādātas rotaļu situācijas saskarsmes prasmju sekmēšanai, un izvirzīti četri kritēriji bērnu saskarsmes prasmju izvērtēšanai pētījuma sākumā un beigās. Praktiskajā daļā, analizējot iegūtos rezultātus, tiek gūts apstiprinājums darbā izvirzītajai hipotēzei, ka 3–4 gadu vecu bērnu saskarsmes sekmēšana, izmantojot rotaļas, notiks sekmīgi, ja bērns iesaistās rotaļā, kas sekmē saskarsmes un sadarbības prasmes, un bērnu starpā valda pozitīvas emocijas. Darbā ievietots 21 attēls, 8 tabulas, sastāv no 52 lpp. Izmantoti 47 literatūras un informācijas avoti, pievienoti 4 pielikumi. Darba atslēgas vārdi: saskarsme, rotaļa, 3-4 gadīgi bērni.
dc.description.abstractBachelor by Inga Šīna–Dzerkale in pedagogy ''Promoting the interaction of 3-4 year old children in games'' has been developed at the University of Latvia, faculty of education, psychology and art under the leadership of Dr. Paed. D. Vigule. The aim of the study is to explore, theoretically and practically assess the possibilities of promoting communication skills in games of children aged 3–4. The work was developed in two parts. In the theoretical part was analysed the opinion of teachers and psychologists about communication, games as communication promoter and children aged 3–4 in the focus of the study. The second part of the work carried out an empirical study on how children aged 3–4 can interact in games. The study used pedagogical observation, verbal and written survey methods, constructed playing situations for promoting communication skills where was set out four criteria for evaluating children’s communication skills in the beginning and end of the study. In the practical part, an analysis of the results confirmed the hypothesis that promoting communication skills in children aged 3–4 can be successful through games, if a child engages in a game that promotes communication and cooperation skills and there is positive feelings among children. In the work there is 21 pictures, 8 tables, consists of 52 pages, 47 sources of literature and information have been used, 4 annexes have been added. Key names in the work: communication, games, 3-4 year old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectrotaļa
dc.subject3-4 gadi
dc.subjectbērni
dc.title3-4 gadu vecu bērnu saskarsmes sekmēšana rotaļā
dc.title.alternativePromoting the interaction of 3-4 year old children in games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record