Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorVīksna, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-18T01:02:05Z
dc.date.available2020-06-18T01:02:05Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75311
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50403
dc.description.abstractDarba autors: Agnese Vīksna Darba nosaukums: 5-6 gadīgu bērnu matemātisko prasmju apguves veicināšana Numikon pieejā. Darbs sastāv no teorētiskās daļas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek sniegtas pedagogu un psihologu teorētiskās atziņas par 5-6 gadus vecu bērnu kognitīvo attīstību, matemātiskajām prasmēm, Numikon pieejas būtību. Empīriskajā daļā ir aprakstītas pētījuma organizācijas un metodes raksturojums, pētāmo bērnu grupu raksturojums temata ietvaros, praktiskais darbs ar bērniem, pedagoģiskā analīze un ieteikumi. Darba mērķis: Pētīt 5-6 gadīgu bērnu matemātisko prasmju apguvi Numikon pieejā, un apkopot ieteikumus bērnu matemātisko prasmju apguvei Numikon pieejā. Pētījums hipotēze: 5-6 gadīgu bērnu matemātisko prasmju apguve Numikon pieejā tiek veicināta, ja: •Matemātikas nodarbībās bērni darbojas ar resursiem no Numikon pieejas; •Numikon materiāli atbilst bērnu vajadzībām, interesēm, attīstības tendencēm un ir brīvi pieejami. Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi: 1. Analizēt zinātnisko literatūru par matemātisko prasmju apguvi, Numikon pieeju, 5-6 gadīgu bērnu attīstības tendencēm. 2. Pētīt reālo situāciju 5-6 gadīgu bērnu matemātisko prasmju apguvē Numikon pieejā. 3. Apkopot ieteikumus 5-6 gadīgu bērnu matemātisko prasmju apguvei Numikon pieejā. Atslēgas vārdi: matemātiskās prasmes, Numikon pieeja, bērni. Pētījuma bāze: Interešu izglītības centrs SIA “X”, četrdesmit 5-6 gadus veci bērni. Darba saturs: darba kopējais lapaspušu skaits 127; Attēlu skaits – 21; Tabulu skaits -10; Pielikumu skaits – 28; Izmantoto informācijas avotu skaits – 67;
dc.description.abstractAuthor of the work: Agnese Vīksna Theme of the work: Promoting mathematical skill development for 5-6-year-old children in Numicon. The work consists of a theoretical part and an empirical part. The theoretical part provides theoretical insights of teachers and psychologists on the cognitive development of 5-6-year-old children, mathematical skills, and the essence of the Numicon approach. The empirical part describes the depition of the research organization and method, the description of the researched groups of children within the topic, practical work with children pedagogical analysis and recommendations. Aim of the research: To study the acquisition of mathematical skills of 5 -6-year-old children in the Numicon approach, and to compile recommendations of the acquisition of mathematical skills of children in the Numicon approach. Research hypothesis: The acquisition of mathematical skills of 5-6-year-old children in the Numicon approach is promoted if: •In math lessons, children wok with resources from the Numicon approach; •Numicon materials meet children’s needs, interests, developmental trends and are freely available. Tasks set to achieve the goal: 1.To analyze the scientific literature on the acquisition of mathematical skills, Numicon approach, and development tendencies of 5-6-year-old children. 2.To study the real situation in the acquisition of mathematical skills of the 5-6-year-old children in the Numicon approach. 3.To compile recommendations for acquiring mathematical skills of 5-6-year-old children in the Numicon approach. Keywords: mathematical skills, Numicon approach, children. Research base: Interest education center SIA “X”, forty 5-6-year-old children. Thesis content: Page count: 127; Number of Images: 21; Number of tables: 10; Number of attachments: 28; Number of sources of information used: 67.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectMatemātiskās prasmes
dc.subjectNumikon pieeja
dc.subjectBērni
dc.subjectPedagoģiskais process pirmsskolā
dc.title5-6 gadīgu bērnu matemātisko prasmju apguves veicināšana Numikon pieejā
dc.title.alternativePromoting mathematical skills for 5-6 year old children in Numikon
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record