Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorLorence, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-18T01:02:08Z
dc.date.available2020-06-18T01:02:08Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75319
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50406
dc.description.abstractDarba autors: Agnese Lorence Darba nosaukums: Skolēnu mācību sasniegumu vērtēšana mācību procesā sākumskolas 3. un 4. klasē. Darbs sastāv no teorētiskās daļas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek sniegtas pedagogu un psihologu teorētiskās atziņas par mācību sasniegumu veicināšanu sākumskolā, vērtēšanas būtību un tās iespējām sākumskolā. Empīriskajā daļā ir aprakstītas pētījuma organizācijas un metodes raksturojums, pētāmās bāzes raksturojums, praktiskais darbs ar skolēniem, pedagoģiskā analīze un vērtēšanas iespējas. Darba mērķis: Pētīt mācību sasniegumu vērtēšanu skolēniem sākumskolā un apkopot ieteikumus skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanai mācību procesā sākumskolas 3. un 4. klasē. Izvirzītā hipotēze: Skolēnu mācību sasniegumi uzlabojas, ja: •Skolotājs pārzina un izmanto dažādus vērtēšanas paņēmienus •Skolēni veic darbu un uzdevumu pašvērtējumu, piedalās vērtēšanā •Mācību sasniegumu vērtēšana saskaņota ar mācību satura jomas apguvi Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi: 1.Veikt zinātniskas literatūras kvantitatīvi kvalitatīvu analīzi par mācību sasniegumiem, izglītības procesu, vērtēšanas iespējām sākumskolā. 2.Pētīt reālo situāciju skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas mācību procesā sākumskolas 3. un 4. klasē. 3. Apkopot ieteikumus skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanai mācību procesā sākumskolā. Atslēgas vārdi: Vērtēšana, mācību sasniegumi, pedagoģiskais process sākumskolā. Pētījuma bāze: Rīgas X. vidusskolas 29 - 3. klases skolēni, 28 - 4. klases skolēni, 1 pedagogs. Darba saturs: darba kopējais lapaspušu skaits 61; Attēlu skaits – 23; Tabulu skaits – 5; Pielikumu skaits – 1; Izmantoto informācijas avotu skaits – 83.
dc.description.abstractAuthor of the work: Agnese Lorence Theme of the work: The evaluation of the achievements in pupils’ studies during the teaching process in forms 3 and 4. The work consists of a theoretical part an empirical part. The theoretical part provides theoretical insights of teachers and psychologists the promotion of learning achievement in primary school, the essence of assessment and its possibilities in primary school. The empirical part describes the description of the research organization and method, the description of the researched base, practical work with students, pedagogical analysis and evaluation opportunities. Aim of the research: To study the assessment of students learning achievements in primary school and to compile recommendations for the assessment of students' learning achievements in the learning process in the 3rd and 4th grades of primary school. Hypothesis: Pupils’ learning achievements improve if: •The teacher knows and uses different assessment techniques •Pupils perform self-assessment of work and tasks, participate in assessment •Assessment of learning achievements is coordinated with the acquisition of the field of study content. Tasks set to achieve the goal: 1. To carry out a quantitative qualitative analysis of scientific literature on learning achievements, students' development tendencies in primary school, educational process, assessment opportunities in primary school. 2. To study the real situation in the process of assessment of students' learning achievements in the 3rd and 4th grades of primary school. 3. To compile recommendations for the assessment of students' learning achievements in the learning process in primary school. Keywords: Assessment, learning achievement, pedagogical process in primary school. Research base: Riga X secondary school 29 - 3rd grade students, 28 - 4th grade students, 1 teacher. Thesis content: Page count: 61; Number of images: 23; Number of tables: 5; Number of attachments: 1; Number of sources of information used: 83.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectvērtēšana
dc.subjectmācību sasniegumi
dc.subjectpedagoģiskais process sākumskolā
dc.subjectmācību sasniegumu motivēšana
dc.titleSkolēnu mācību sasniegumu vērtēšana mācību procesā sākumskolas 3. un 4. klasēs
dc.title.alternativeThe evaluation of the achievements in pupils’ studies during the teaching process in forms 3 and 4
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record