Ludzas tradīciju apguves iespējas darbā ar 5 – 6 gadīgiem bērniem
Author
Andrejeva, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliņa-Jasjukeviča, Gunta
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma: “Ludzas tradīciju apguves iespējas darbā ar 5 – 6 gadīgiem bērniem”. Darba autors: Evita Andrejeva Darba mērķis: teorētiski un praktiski pētīt Ludzas novada tradīciju apguves iespējas darbā ar 5 – 6 gadīgiem bērniem. Darbs sastāv no 2 daļām – teorētiskās un empīriskās daļas: Teorētiskajā daļā ir raksturota 5 – 6 gadīgu bērnu attīstība un mācīšanās, apkopoti Ludzas novada tradīciju materiāli. Empīriskajā daļā tika veikta pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, intervijas, fotoliecību analīze. Ludzas novada tradīcijas bērni sekmīgi var iepazīt, ja tās tiek piedāvātas saistībā ar gadskārtu svētku sagatavošanu un svinēšanu. Vienlaikus novada tradīcijas var veicināt ģimenes kopā būšanas un kvalitatīva laika pavadīšanas pieredzi. Skolotāja uzdevums ir sniegt precīzas viegli veicamu darbu instrukcijas tradīciju iepazīšanai. Darba struktūra: teorētiskā un empīriskā daļa, secinājumi, literatūras saraksts un pielikumi. Kvalifikācijas darbs sastāv no 44 lpp., 11 attēliem, 2 tabulām, 13 pielikumiem. Darbā izmantoti: 42 literatūras un informācijas avoti Theme of the qualification paper: “Options for acquiring traditions of Ludza in work with 5-6 years old children”. Author of the paper: Evita Andrejeva Goal of the paper: do theoretical and practical research of options for acquiring traditions of Ludza county in work with 5-6 years old children. The paper consists of 2 parts – theoretical and empirical part: Theoretical part characterizes development and learning process of 5-6 years old children; materials regarding traditions in Ludza county are summarized =. Empirical part reveals pedagogic probation activity, interview, and analysis of photo evidence. Children can become acquainted with traditions of Ludza county successfully if they are offered in relation to preparation for and celebration of annual festivities. At the same time, traditions of the county can encourage experience of being together and spending qualitative time with family. Teacher’s task is to provide precise, easily-accomplished work instructions for acquisition of traditions. Structure of the paper: theoretical and empirical part, conclusions, bibliography and annexes. Qualification paper consists of 44 pages, 11 figures, 2 tables, 13 annexes. In the paper 42 bibliography sources are used.