Show simple item record

dc.contributor.advisorLīduma, Anna
dc.contributor.authorMajore, Arita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-18T01:02:23Z
dc.date.available2020-06-18T01:02:23Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75527
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50435
dc.description.abstractVecākā vecuma (5-6 gadi) vecu bērnu muzikālās domāšanas sekmēšana rotaļnodarbībā mūzikā pirmsskolā. Kvalifikācijas darba autore: Arita Majore Zinātniskā vadītāja: Dr. paed.. Anna Līduma Kvalifikācijas darba apjoms: 46 lpp., 2 tabulas, 12 attēli, 5 pielikumi, izmantoti 58 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: Izpētīt vecākā vecuma (5-6 gadi) vecu bērnu muzikālās domāšanas sekmēšanu rotaļnodarbībā mūzikā pirmsskolā. Pētījuma jautājums: Kāda ir vecākā vecuma (5-6 gadi) vecu bērnu muzikālās domāšanas sekmēšana rotaļnodarbībā mūzikā pirmsskolā? Darbs sastāv no nodaļām. 1. nodaļā sniegts teorētisks ieskats par 5-6 gadus vecu bērnu vecu bērnu muzikālās domāšanas sekmēšana rotaļnodarbībā mūzikā: •Muzikālās domāšanas būtība un raksturojums; •5 – 6 gadus vecu bērnu vispārīgās attīstības un muzikālās domāšanas sakarības; •Muzikālās domāšanas kritēriju, rādītāju un to līmeņu izpētes; •Mūzikas rotaļnodarbības satura muzikālās domāšanas sekmēšanai. 2. nodaļā aplūkotas 5 – 6 vecu bērnu muzikālās domāšanas sekmēšana rotaļnodarbībā mūzikā pirmsskolā pētījuma organizācija un metodes: •Pētījuma gaitas un metožu raksturojuma; •Pētījuma bērnu grupas raksturojuma; •Izmantoto mūzikas skaņdarbu, metodes un to pielietojuma; •Rezultātu apstrādes un analīzes. Atslēgas vārdi: DOMĀŠANA, KUSTĪBU ROTAĻAS, UZTVERE.
dc.description.abstractPromoting the musical thinking of older children (5-6 years) in pre-school playing.. The qualification paper author: Arita Majore The qualification paper supervisor : Dr.paed. Anna Līduma The qualification paper consists of: 46 pages, 2 tables and 12 pictures, 5 suplements. Were used 58 literary sources. The goal of the qualification paper: To research promoting the musical thinking of older children (5-6 years) in pre-school playing. The question of the qualification paper: How is promoting the musical thinking of older children (5-6 years) in pre-school playing.? The 1st part contains the theoretical information about promoting the musical thinking of older children (5-6 years) in pre-school playing: • The essence and characteristics of musical thinking; • Relationships between general development and musical thinking of 5-6 year old children; • Research of musical thinking criteria, indicators and their levels; • To promote musical thinking in the content of music play lessons. The 2nd part the promotion of musical thinking of 5-6 year old children in play music lessons in preschool research organization and methods are considered: • Description of the research process and methods; • Characteristics of the study group of children; • The composition of the music used, the methods and their application; • Processing and analysis of results.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectMuzikālā domāšana
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectmuzikālās rotaļnodarbības
dc.subjectmuzikālās domāšanas kritēriji
dc.titleVecākā vecuma (5-6 gadi) vecu bērnu muzikālās domāšanas sekmēšana rotaļnodarbībā mūzikā pirmsskolā
dc.title.alternativePromoting the musical thinking of older children (5-6 years) in pre-school playing
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record