Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorJonase, Signe
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-19T01:01:35Z
dc.date.available2020-06-19T01:01:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75426
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50439
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums: “Fonemātiskās uztveres sekmēšana 5 – 6 gadus veciem bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem, izmantojot dabas materiālus” Darba autore: Signe Jonase Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska Darba saturs: 61 lapas, 7 attēli, 7 tabulas, 4 pielikumi. Pētījuma mērķis: Teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt dabas materiālu izmantošanas efektivitāti 5 – 6 gadus veciem bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem. Pētījuma teorētiskajā daļā tiek analizēta dažādu autoru zinātniskā literatūra. Darba autore apraksta bērnu attīstību kopveselumā (fizisko, emocionālo, kognitīvo un sociālo), fonemātiskā uztvere, tās traucējumi un attīstīšanas paņēmieni. Pētījuma empīriskajā daļā autore apraksta pētnieciski praktisko darbību (novērošanu, runas pārbaudi, anketēšanu), balstoties uz teorētiskajā daļā gūtajām atziņām, kā arī, veic iegūto rezultātu analīzi. Pētījuma rezultātā iegūtie dati tiek apkopoti tabulās un attēlos. Darba noslēgumā tiek izdarīti secinājumi un sniegti ieteikumi vecākiem un pedagogiem. Atslēgas vārdi: logopēdija, runa, valoda, attīstība, skaņu izrunas traucējumi, fonemātiskās uztvere, fonemātiskās uztveres traucējumi, dabas materiāli.
dc.description.abstractTitle of graduation work: “Promotion of phonemic phonological perception for 5 – 6 years old children with phonological disorders by using natural materials” Author: Signe Jonase Supervisor: Mg. paed. Egija Laganovska Structure: 61 pages, 7 pictures, 7 tables, 4 attachments Reserch goal: In theory, study and practice the effectiveness of the use of natural materials for children 5 to 6 years old with phonetic phonetic phonemic disorders. The theoretical part of the study analyses the scientific literature of the authors. The author of the work describes the development of children in general (physical, emotional, cognitive and social), phonographic perception, its disorders and development techniques. In the empirical part of the study, the author describes the practice of research (observation, speech testing, anketting), based on the lessons learned from the theoretical part, as well as an analysis of the results obtained. The resulting data from the study is collected in tables and images. The work concludes by drawing conclusions and making recommendations to parents and teachers. Key words: speech therapy, speech, language, development, phonetic disorders, phonetic perception, phonetic perception disorders, natural materials
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectlogopēdija
dc.subjectvaloda un runa
dc.subjectskaņu izrunas traucējumi
dc.subjectfonemātiskā uztveres
dc.subjectfonemātiskās uztveres traucējumi
dc.titleFonemātiskās uztveres sekmēšana 5 – 6 gadus veciem bērniem ar fonemātiskajiem traucējumiem, izmantojot dabas materiālus
dc.title.alternativePromotion of phonemic phonological perception for 5 – 6 years old children with phonological disorders by using natural materials
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record