Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīte
dc.contributor.authorLaure, Sarmīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-19T01:01:42Z
dc.date.available2020-06-19T01:01:42Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75562
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50450
dc.description.abstractDarba autors. Sarmīte Laure Darba vadītājs. Dr.paed. Sarmīte Tūbele Darba nosaukums. Lasīšanas traucējumu korekcija 3. klases skolēnam ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību. Pētījuma mērķis. Teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt lasīšanas traucējumu korekcijas iespējas 3. klases bērnam ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību. Pētījuma hipotēze. 3. klases skolēna lasīšanas traucējumi mazināsies, ja tiks ņemtas vērā attīstības īpatnības, un piemērota nepieciešamā attīstošā darbība traucējuma novēršanai Teorētiskā daļa. Analizēta literatūra par sākumskolas bērna attīstību veselumā un bērna ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību. Valodas sistēmas nepietiekamas attīstības cēloņiem un izpausmēm, lasīšanas traucējumu cēloņiem un izpausmēm, lasīšanas traucējumu diagnostikas un korekcijas iespējām. Empīriskā daļa. Ietver 3. Klases skolēna ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību sākotnēja izpēte, lasīšanas izpēte pirms korekcijas darba un pēc korekcijas darba. Tiek apkopoti un izstrādāti dažādi vingrinājumi, uzdevumi, spēles lasīšanas traucējumu mazināšanai. Pētījuma rezultāti parāda, ka ar dažādām metodēm, vingrinājumiem var mazināt lasīšanas traucējumus sākumskolas skolēnam ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību. Darba saturs. 118 lpp., 48 attēli, 40 tabulas, 3 pielikumi un 51 literatūras avots.
dc.description.abstractAuthor: Sarmīte Laure Adviser: Dr.paed. Sarmīte Tūbele Title: Correction of Reading Disorders for Student in Form 3 with Insufficient Language System Development The aim of the study is to inquire theoretically and verify practically about correction options of reading disorders for student in form 3 with insufficient language system development. The hypothesis of the study. Reading disorders for the student of form 3 will lessen if special features of the development will be taken into account and the required evolving action to correct the disorder will be applied. Theoretical part. The literature was analyzed about a child’s development in the whole at primary school and about a child with insufficient language system development. The literature was also analysed about the causes and manifestations of insufficient development of language system; reading disorders, causes and manifestations; reading disorder diagnostic and correctional opportunities. Empirical part. It encompasses preliminary study of the student in form 3 with insufficient language system development, read study before and after an adjustment job. A variety of exercises, tasks, games are gathared and developed to reduce reading disabilities. The results of the study show that through different methods and exercises can reduce reading disabilities for a primary school student with insufficient development of the language system. The content. 118 pages, 48 pictures, 40 tables, 3 appendices and 51 source of literature.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectLasīšanas traucējumi
dc.subjectvalodas sistēmas nepietiekama attīstība
dc.subjectlasīšanas traucējumu korekcija
dc.subjectskolēns ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību
dc.titleLasīšanas traucējumu korekcija 3. klases skolēnam ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību
dc.title.alternativeCorrection of Reading Disorders for Student in Form 3 with Insufficient Language System Development
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record