Show simple item record

dc.contributor.advisorUrpena, Inese
dc.contributor.authorAl Akhali, Dana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:05:15Z
dc.date.available2020-06-30T01:05:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75500
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50483
dc.description.abstractBakalaura daba autore ir Latvijas Universitātes studente Dana Al Akhali. Darba tēma ir “Skolotāju informācijas un komunikācijas tehnoloģijas kompetence un tās novērtējums izglītības iestādē”. Pētījuma mērķis ir izpētīt un izvērtēt skolotāju IKT kompetenci izglītības iestādē un noteikt tās pilnveides iespējas. Izvirzītā mērķa sasniegšanai vispirms tika apkopota un analizēta pieejamā teorētiskā - zinātniskā literatūra, tad veikts pētījums, izmantojot empīriskās metodes: intervēti 6 izglītības iestāžu vadītāji un aptaujāti 75 skolotāji, kas strādā vispārējās izglītības pakāpēs. Skolotāju IKT kompetences novērtēšanai neizmanto skaidrus kritērijus un rādītājus, līdz ar to pedagogs un izglītības iestādes vadītājs skaidri neapzinās pedagoga IKT kompetences līmeni. Ieviešot vērtēšanas sistēmu ar kritērijiem un vērtējot IKT kompetenci caur skolotāju darbību, vērtējuma rezultātā būs iespējams rast vīziju, izstrādāt stratēģiju turpmākai kompetences pilnveidei un noformulēt, ar kādām iespējām skolotājus ir nepieciešams nodrošināt. Darba kopējais apjoms ir 50 lappuses, tajā iekļauti 17 attēli, 5 tabulas un pievienoti 3 pielikumi. Darbā izmantoti 47 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: IKT kompetence, skolotāji, digitālā kompetence, vērtēšana, izglītības iestāde.
dc.description.abstractBachelor’s author is student Dana Al Akhali of University of Latvia. The theme of bachelor paper is “Information and communication technology competence of teachers and its assessment in an educational institution”. The goal of research is to research and evaluate ICT competence of teachers in an educational institution. To accomplish a purpose author summarized and analysed available theoretical - scientific literature and after that the research was carried out using empirical methods: interviews with 6 heads of educational institutions and interviews with 75 teachers working in general education. Clear criteria and indicators are not used to evaluate ICT competence of teachers, consequently, the teacher and the head of the educational institution do not realize the level of teacher’s ICT competence. By introducing an evaluation system with criteria and assessing ICT competence through actions of teacher's activities, in the result of evaluation will make it possible to find a vision, develop a strategy for further development of competence and to determinate what opportunities teachers need to be provided with. Work generally described in 50 pages, including 17 figures, 5 tables and 3 appendices. In the bachelor paper are used 47 sources of literature. Keywords: ICT competence, teachers, digital competence, assessment, educational institution.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectIKT kompetence
dc.subjectSkolotāji
dc.subjectDigitālā kompetence
dc.subjectVērtēšana
dc.subjectIzglītības iestāde
dc.titleSkolotāju informācijas un komunikācijas tehnoloģijas kompetence un tās novērtējums izglītības iestādē
dc.title.alternativeInformation and communication technology competence of teachers and its assessment in an educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record