• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālo tehnoloģiju ietekme uz 3-4 vecu bērnu uzvedību pirmsskolas izglītības iestādē

Thumbnail
View/Open
299-75715-Jakusonoka_Anna_aj17054.pdf (962.9Kb)
Author
Jakušonoka, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darbs: Digitālo tehnoloģiju ietekme uz 3-4 vecu bērnu uzvedību pirmsskolas izglītības iestādē Autore: Anna Jakušonoka Darba vadītājs: Dr.paed., doc. Līga Āboltiņa Apjoms: 39 lpp., 4 tabulas, 2 pielikumi, 47 literatūras avoti. Kvalifikācijas darbā ir teorētiski un praktiski izpētītas 3 – 4 gadus vecu bērnu uzvedības izpausmes pirms un pēc digitālo tehnoloģiju lietošanas pirmsskolas izglītības iestādē. Organizēts un veikts empīrisks pētījums, kurā tika veikta izmēģinājuma darbība, novērota bērnu uzvedība digitālo tehnoloģiju ietekmē. Iegūtie rezultāti deva ieskatu pedagoģiskiem ieteikumiem, kurus varētu izmantot turpmākos pētījums vai veicot praktiskās darbības pirmsskolā.
 
Qualification paper: The influence of digital technologies on the behavior of 3-4 year old children in a pre-school educational institution Author: Anna Jakušonoka Supervisor: Dr.paed., Doc. Līga Āboltiņa Volume: 39 pages, 4 tables, 1 appendix, 47 references. In the qualification work, the manifestations of 3-4 - year - old children 's behavior before and after the use of digital technologies in a pre - school educational institution have been theoretically and practically studied. An empirical study was organized and conducted, in which a pilot activity was performed, children's behavior under the influence of digital technologies was observed. The obtained results provided an insight into pedagogical recommendations that could be used in further research or in practical activities in preschool.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50527
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV