Show simple item record

dc.contributor.advisorĀbeļkalns, Ilvis
dc.contributor.authorMatuseviča, Jurita Agneta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:05:38Z
dc.date.available2020-06-30T01:05:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75981
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50531
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir “Netradicionāla sporta inventāra izmantošanas nozīme sporta stundās sākumskolā”. Tas tika izstrādāts, lai noskaidrotu kā netradicionāla inventāra izmantošana ietekmē skolēnu attieksmi un uzvedību sporta stundās sākumskolā. Darbs sastāv no četrām nodaļām. Teorētiskajā daļā ir trīs galvenās nodaļas un deviņas apakšnodaļas. Šajās nodaļās autore analizēja vecumposmu īpatnības, pirmsskolas, sākumskolas un pamatskolas posmā; salīdzināja spēkā esošās un jaunās pamatizglītības mācību priekšmeta programmas paraugus; apkopoja informāciju par mācību saturā izmantotajiem līdzekļiem, metodēm un inventāru sporta stundās; meklēja tradicionāla inventāra aizvietošanas iespējas ar netradicionālo. Praktiskā daļa sastāv no vienas nodaļas un trim apakšnodaļām. Tās ietvaros ir veikts pētījums, kur tika novēroti 1.a. un 1.b. klases skolēni mēneša garumā, aptaujāti sporta skolotāji un izstrādāti mācību stundu modeļi. Apkopojot datus tika izdarīti secinājumi un izstrādāti ieteikumi sporta skolotājiem. Darbs sastāv no 57 lappusēm, 22 attēliem, 1 tabulas un 8 pielikumiem. Informācija ir iegūta no 6 grāmatām un 21 interneta avota.
dc.description.abstractTopic of the diploma thesis is "The importance of using non -traditional sports equipment in sports lessons in primary school". It was developed to find out how the use of non-traditional equipment affects students' attitudes and behavior in sports lessons in primary school. The thesis consists of four chapters. The theoretical part has three main chapters and nine subsections. In these chapters, the author analyzed the peculiarities of age stages in the pre-school, primary and secondary school stages; compared the samples of the existing and the new basic education subject curriculum; compiled information on the means, methods and equipment used in the training content during sports lessons; sought to replace traditional inventory with non - traditional. The practical part consists of one chapter and three subsections. This chapter was a study, where 1.a. and 1.b. class students got observed for a month, sports teachers were questioned, and lesson models were developed. After analyzing the data, conclusions were drawn and recommendations for sports teachers were developed. The work consists of 57 pages, 22 pictures, 1 table and 8 add-ons. Information is obtained from 6 books and 21 Internet sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectNetradicionāls
dc.subjectsports
dc.subjectsākumskola
dc.subjectMācību inventārs
dc.subjectVecumposmu īpašības
dc.titleNetradicionāla sporta inventāra izmantošanas nozīme sporta stundās sākumskolā
dc.title.alternativeThe importance of using non-traditional sports equipment in sports lessons for primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record