Skolu un AS “Latvijas valsts meži” partnerība kompetenču pieejas īstenošanā
Author
Abizāre, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba mērķis ir izpētīt skolu un AS “Latvijas valsts meži” partnerību starpdisciplinārā mācību temata “Pētījums mežā” īstenošanā un izstrādāt teorijā un praksē pamatotus ieteikumus šīs partnerības pilnveidei. Pētījumā iekļautas 2 partnerorganizācijas: AS “Latvijas valsts meži” un LU Starpnozaru izglītības inovāciju centrs, 6 temata izstrādes eksperti no minētajām partnerorganizācijām un 3 pilotskolām, kā arī 120 temata aprobācijā iesaistītie pedagogi no 68 vispārizglītojošajām skolām. Darbības pētījums balstās uz ekspertu fokusgrupas diskusiju, pedagogu snieguma novērojumu tālākizglītības kursos un aptauju pēc temata aprobācijas skolās, kā arī iegūto datu kontentanalīzi. Pētījuma rezultātā izstrādāti teorijā un praksē balstīti ieteikumi partnerības pilnveidei kompetenču pieejas īstenošanā. The aim of master's thesis is to study the partnership between schools and JSC “Latvijas valsts meži” in implementation of interdisciplinary topic “Research in the forest” and to develop recommendations for the improvement of this partnership. The study includes 2 partner organizations: JSC “Latvijas valsts meži” and LU Interdisciplinary Education Innovation Center, 6 experts from the mentioned organizations and 3 pilot schools, as well as 120 teachers involved in approbation of the topic from 68 schools. The action research is based on a focus group discussion, observation of teachers' performance in further education courses and a survey on the topic in approbation schools as well as content analysis of the data. As a result, recommendations for the improvement of the partnership have been developed in accordance with competences’ approach.