Mācīšanās motivācijas veicināšana skolēniem ar mācīšanās traucējumiem pamatskolā
Author
Elpere, Daiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Daigas Elperes izstrādātā diplomdarba “Mācīšanās motivācijas veicināšana skolēniem ar mācīšanās traucējumiem pamatskolā” mērķis ir apzināt, kādas ir mācīšanās motivācijas iespējas skolēniem ar mācīšanās traucējumiem vispārizglītojošā pamatskolā. Pētījuma uzdevumi: 1) kas ir mācīšanās grūtības un mācīšanās traucējumi, 2) vai motivācija atšķiras skolēniem bez un ar mācīšanās traucējumiem, 3) kādas ir motivēšanas iespējas skolēniem ar mācīšanās traucējumiem. Diplomdarbā pētīta mācīšanās motivācijas veicināšana skolēniem ar mācīšanās traucējumiem. Pētījuma bāze: x pamatskola, kas īsteno iekļaujošo izglītību. Diplomdarbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, 9 apakšnodaļām, nobeiguma, avotu un literatūras saraksta ar 36 izmantotajām vienībām. Atslēgvārdi: motivācija, skolēni ar mācīšanās traucējumiem, motivēšanas iespējas. The aim of Diploma Work “Promoting Learning Motivation for Students with Learning Disabilities in Primary School” written by Daiga Elpere is to identify learning motivation opportunities for students with learning disabilities in general education primary school. Study tasks: 1) what are learning difficulties and learning disabilities, (2) is there a difference in motivation for pupils without and with learning disabilities, (3) what are possibilities to motivate students with learning disabilities. The Diploma Work studies the promotion of learning motivation for students with learning disabilities. Study base: x Primary School implementing inclusive education. The Diploma Work consists of an introduction, 3 chapters, 9 subsections, conclusions, a list of sources and literature of 36 units used. Keywords: motivation, students with learning disabilities, motivation possibilities.