Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorLejniece, Gita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:06:02Z
dc.date.available2020-06-30T01:06:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76668
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50583
dc.description.abstractDarba autore: Gita Lejniece Darba vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska Diplomdarba temats: vārdu krājuma pilnveide bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem vecākajā pirmsskolas vecumā kustību rotaļās. Darba mērķis: teorētiski izzināt dažādu autoru atziņas un praktiski pārbaudīt vārdu krājuma pilnveidi bērniem ar FFT kustību rotaļās. Lai šo mērķi sasniegtu, teorētiskajā daļā tika apzinātas un analizētas logopēdu, psihologu, pedagogu, atziņas. Balstoties uz šīm atziņām, autore veica secinājumus par bērnu attīstības likumsakarībām, par fiziskās attīstības nozīmīgumu bērnu attīstības gaitā un kustību rotaļu izmantošanu logopēdiskajā korekcijas darbā. Analizējot dažādu autoru pētījumus, autore analizējusi vecākā pirmsskolas vecuma bērnu kognitīvo un fizisko attīstību, kā arī aplūkojusi emocionālo un sociālo attīstību, spēlējot kustību rotaļas. Pētījuma praktiskajā daļā tika vērtēts bērnu vārdu krājums un smalkās un lielās motorikas attīstība atbilstoši vecumposmam. Tika veikta koriģējoši attīstošā darbība, logopēdisko korekcijas darbu sasaistot ar kustību rotaļām. Pētījuma laikā tika iesaistīti arī logopēdi. Apkopojot un veicot darba rezultātu analīzi , autore secina, ka logopēds attīstošajā darbībā var izmantot kustību rotaļas. Ar kustību rotaļu un vingrinājumu palīdzību, var pilnveidot bērnu vārdu krājumu, kā arī veicina fizisko attīstību, kas nepieciešams, lai bērns attīstītos kopveselumā. Diplomdarba apjoms ir 70 lpp. Darbā izmantoti: 56 literatūras avoti, 13 attēli, 10 tabulas un 5 pielikumi.
dc.description.abstractAuthor : Gita Lejniece Head of work: Mg. paed. Egija Laganovska Subject of the diploma: Developing the vocabulary for children with phonetic disabilities in the older pre-school age in motion games. The aim of the work is to study the lessons of the various authors in theory and to test in practical terms the development of the vocabulary of children with phonetic digital disabilities in the game of movement. In order to achieve this goal, the theoretical part identified and analysed the lessons of logopeds, psychologists, educators. On the basis of these findings, the author drew conclusions on the lines of child development, on the importance of physical development in the development of children and on the use of motion playing in logopic adjustment work. In the analysis of studies from different authors, the author has analysed the cognitive and physical development of children of older preschool age and has looked at emotional and social development while playing games of movement. The practical part of the study assessed the children's vocabulary and the development of fine and large motorics according to the age stage. Corrective action was taken by linking the logopic correction work to the playing of movements. Logoppers were also involved during the study. When compiling and performing an analysis of the results of the work, the author concludes that the logopper can use motion games in the developing operation. The playing and exercise of movements can improve children's vocabulary and promote the physical development needed for children to develop together. The amount of the diploma work is on 70 pages. Working using: 56 literature sources, 13 pictures, 10 table and 5 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectvecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstība
dc.subjectfonētiski fonemātiski traucējumi
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectvārdu krājums
dc.titleVārdu krājuma pilnveide bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem kustību rotaļās vecākajā pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativeImprovment of the vocabulary in the movement games in preschool age children with phonological disorders
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record