Show simple item record

dc.contributor.advisorZīds, Oskarsen_US
dc.contributor.authorGolubeva, Ausmaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:55:54Z
dc.date.available2015-01-12T06:55:54Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other16989en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5058
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractAnotācija Promocijas darbā Studiju programmas direktora kā vadītāja darbības kompetence un profesionālā pilnveide tiek kopsakarībā pētītas teorētiskās atziņas par diviem nozīmīgiem konceptiem –vadītāju/līderi un viņa kompetenci. Teorētiskā līmenī tiek analizēta studiju programmas direktora kā vadītāja darbības veikšanai nepieciešamā kompetence, profesionālās pilnveides aktualitāte un saturs. Ņemot vērā šā brīža aktuālo situāciju kā nacionālā, tā Eiropas Savienības līmenī augstākās izglītības jomā, ko raksturo izglītības reformas, arī reformas Boloņas procesa kontekstā, veikts empīrisks pētījums, kā rezultātā noteikta studiju programmas direktoram kā vadītājam nepieciešamā kompetence, izstrādāta kompetences ietvarstruktūra: definēta kompetence, noteiktas tās grupas, darbības un to apraksts un izstrādāts profesionālās pilnveides programmas projekts. Atslēgas vārdi Studiju programmas direktors, vadītājs, kompetenceen_US
dc.description.abstractAnnotation Theoretical approaches on two relevant concepts – manager/leader and his competence – are studied in interconnection in the dissertation Competence and Professional Development of Study Program Director as Manager. Competence needed for a study program director as a manager and topicality of professional development and its content is analyzed theoretically. Considering current situation on national and European Union level in the field of higher education which is characterized by reforms, also in the context of the Bologna process, an empirical research was carried out. Consequently, competence necessary for study program directors has been determined; framework of competence – elaborated: competence has been defined, its groups and activities - identified and described; and a project of professional development program - elaborated. Key Words Study program director, Manager, Competenceen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.subjectVadība un administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībaen_US
dc.titleStudiju programmas direktora kā vadītāja darbības kompetence un profesionālā pilnveideen_US
dc.title.alternativeCompetence and Professional Development of Study Program Director as Manageren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record