Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorSidorova, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:06:13Z
dc.date.available2020-06-30T01:06:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76944
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50606
dc.description.abstractKarjeras izglītība tika pētīta un īstenota vispārējā un speciālajā izglītībā gadu desmitiem ilgi, tāpēc joprojām ir iespējami uzlabojumi, it īpaši balstoties uz kompetenci balstītu pieeju, tiek ieviesta. Liela pētījuma daļa ir saistīta ar vispārējo izglītību vai mācību priekšmetiem kopumā. Pētot šo fenomenu, autore darba ietvaros centās sniegt ieskatu karjeras izglītības pasākumos skolēniem ar mācīšanās traucējumiem angļu valodas apguvē. Šī pētījuma mērķis ir atrast veiksmīgāko karjeras izglītības stratēģijas un pareizo skolēnu angļu valodas prasmju un karjeras orientācijas uzlabošanas veidu to ieviešanai. Pētījumā izmantotās metodes ir literatūras analīze, gadījumu izpēte, veicot intervijas ar speciālās izglītības skolotājiem, un izveidojot burtnīcu ar karjeras izglītības aktivitātēm skolēniem ar mācīšanās traucējumiem angļu valodas stundām 7. klasē. The most common obstacles were to combine all of the elements together, as well as dealing with various learning disabilities. Nonetheless, the insight provided by the research sample made it possible to plan the process of gathering superior techniques and approaches of career education implementation. Visizplatītākie šķēršļi bija visu elementu apvienošana, kā arī darbs ar dažādiem mācību traucējumiem. Neskatoties uz to, pētījuma parauga sniegtais ieskats ļāva plānot labākās pieejas un karjeras izglītības ieviešanas metožu apkopošanas procesu. Atslēgas vārdi: karjeras izglītība, mācīšanās traucējumi, uz kompetencēm balstīta pieeja, mīkstas prasmes, gadījumu izpēte, angļu valodas prasmes, mācību principi, portfolio.
dc.description.abstractCareer education has been studied and implemented in general and special needs education for decades, thus there is still room for improvement especially in combination with gaining popularity competence-based approach. Much of what has been investigated primarily is related to general education or subjects overall. This thesis serves to provide insight into career education activities for students with learning disabilities in English language acquisition. The aim of this study is to find the most successful implementation of career education strategies and the right forms of students’ both English skills and career orientation improvement. The objectives made were to analyse literature, develop the case study by carrying out interviews with teachers of special needs education, and creating a notebook with career education activities for students with learning disabilities for English lessons in Form 7. The most common obstacles were to combine all of the elements together, as well as dealing with various learning disabilities. Nonetheless, the insight provided by the research sample made it possible to plan the process of gathering superior techniques and approaches of career education implementation. Keywords: career education, learning disabilities, competence-based approach, soft skills, case study, English skills, teaching principles, portfolio.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectcareer education
dc.subjectlearning disabilities
dc.subjectcompetence-based approach
dc.subjectsoft skills
dc.subjectcase study
dc.titleKarjeras izglītības stratēģijas sniegumu uzlabošanai angļu valodas stundās skolēniem ar mācīšanās traucējumiem 7.klasē
dc.title.alternativeCareer Education Strategies to Increase Performance in English Lessons for Students with Learning Disabilities in Form 7
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record