• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Salīdzinājums starp tiešsaistes testiem (KAHHOT platforma) un tradicionāliem testiem (papīra formāts)5. – 7.klašu grupās

Thumbnail
View/Open
299-76945-Zevalds_Gvido_gz16013.pdf (724.1Kb)
Author
Zēvalds, Gvido
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Geske, Andrejs
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarbā aprakstītā pētījuma mērķis ir izpētīt kādas ir atšķirības starp tradicionālajiem un tiešsaistes testiem, kāda ir skolēnu attieksme pret tiem, kuram testa veidam skolēni dot priekšroku un kāpēc. Pētījumam izmantotais datu ieguves instruments ir aptaujas anketa, kas tika izveidota un izsūtīta skolēniem, izmantojot elektronisko pastu. Pētījumā noskaidrots, ka pašlaik tiešsaistes testi tiek izmantoti biežāk kā tradicionālie testi. Skolēniem vairāk patīk tiešsaistes testi to viegluma un ērtuma dēļ. Tiešsaistes testi ir labs veids, kā uzzināt skolēnu tā brīža zināšanu līmeni priekšmetā, bet ir pakļauts negaidītiem tehniskiem riskiem. Lai paaugstinātu testu efektivitāti, skolotājam jāpilnveido testu saturs. Tradicionālie testi sniedz iespējas pārbaudīt augstāka līmeņa zināšanas un prasmes, ļauj skolotājam iedziļināties skolēna atbildē kopumā to nevērtējot tikai kā pareizu vai nepareizu. Savukārt skolēniem tā ir iespēja veikt testu bez steigas un stingriem laika ierobežojumiem katram jautājumam, papildinot un labojot savas atbildes. Tradicionālo testu trūkums ir liels rakstisko uzdevumu apjoms, kuru izpilde aizņem daudz laika un ir apgrūtinoši tos veikt.
 
The purpose of the theses was to research what is the difference between traditional tests and online tests, what’s pupil attitude towards them and which test they prefer more. The main instrument for the data gathering in this research was a survey which was made and then distributed via e-mail During the research, it was discovered that online tests are used more often than traditional tests. Students like completing online tests due to their ease of use and their low difficulty. Online tests are a good way to measure the pupil’s current knowledge level in a subject, but they are prone to technical risks. To raise test effectiveness if the tests teachers should improve the content of the tests. Traditional tests give the possibility to tests higher cognitive abilities and skills in students. It also allows for teachers to delve deeper into students answers and not mark it only based weather it is correct or incorrect. Traditional tests allow students to approach the test in their own speed without any time constraints and allows them to go back and changes or improve the answers they had given before. The biggest issue for traditional tests is the number of written tasks which completion requires a lot of time and are difficult to complete
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50607
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV