Show simple item record

dc.contributor.advisorStikute, Elita
dc.contributor.authorTumšā, Justīne Kitija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:06:15Z
dc.date.available2020-06-30T01:06:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76953
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50609
dc.description.abstractDiplomdarba “Imanta Ziedoņa personības un daiļrades apguve 12. klasē” mērķis ir izveidot metodiskās sistēmas variantu, kas, iepazīstot I. Ziedoņa personību un daiļradi, radītu skolēnu izpratni un ieinteresētību tajā. Diplomdarba saturu veido ievads, piecas nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi un pielikumi. Pirmajā nodaļā apzināta un pētīta literatūra par Imanta Ziedoņa personību un daiļradi. Otrā nodaļa ir veltīta literatūras mācību priekšmeta specifikas izpētei. Trešajā nodaļā aprakstīta skolotājas sagatavošanās darbam klasē, pētītas jauniešu vecumposma īpatnības un raksturoti pētījumā iesaistītie skolēni, kā arī iekļauts mācību satura atlases un organizācijas plānojums. Ceturtajā nodaļā aprakstīta Imanta Ziedoņa personības un daiļrades apguvei veltīto mācību stundu norise. Piektajā nodaļā veikta skolēnu un skolotājas sadarbības rezultātu analīze un izvērtējums. Pielikumos pievienoti izstrādātie mācību materiāli, vērtēšanas kritēriji un skolēnu darbu paraugi. Izstrādātā metodiskās sistēmas varianta efektivitāte pārbaudīta pedagoģiskā izmēģinājuma laikā. Diplomdarbs iesakāms studentiem, vidusskolas literatūras skolotājiem un citiem interesentiem. Atslēgas vārdi – Imants Ziedonis, dzeja, epifānijas, literatūras mācību priekšmets.
dc.description.abstractThe aim of the diploma paper “Learning about the Personality and Creative Work of Imants Ziedonis in Grade 12” is to create a version of a methodological system that would help the students to show interest and understanding of the work and personality of Imants Ziedonis. The diploma paper consists of an introduction, five chapters with subsections, conclusion and attachments. The first chapter identifies and examines the available literature about the personality and creative work of Imants Ziedonis. The second chapter is dedicated to the research of the specifics in literature as a subject. The third chapter describes the preparation of the teacher for work in the class, examines the characteristics of age in youth and represents the students who took part in the research. The third chapter also includes the planning of educational content selection and organization. The forth chapter describes the course of the lesson dedicated for teaching about the personality and creative work of Imants Ziedonis. The fifth chapter consists of the analysis and evaluation of the cooperation between students and teachers. The attachments include educational content development, evaluation criteria and examples of students work. The effectiveness of this version of the methodological system has been tested in a pedagogical experiment. This diploma paper is suggested for use for students, high school literature teachers and other interested parties. Key words – Imants Ziedonis, poetry, epiphany, literature.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectImants Ziedonis
dc.subjectDzeja
dc.subjectEpifānijas
dc.subjectLiteratūras mācību priekšmets
dc.titleImanta Ziedoņa personības un daiļrades apguve 12. klasē
dc.title.alternativeLearning about the Personality and Creative Work of Imants Ziedonis in Grade 12
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record