Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Evija
dc.contributor.authorRižikova, Aļina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:06:22Z
dc.date.available2020-06-30T01:06:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77076
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50622
dc.description.abstractMūsdienās tehnoloģiju attīstības un distonciētās apmācības dēļ, strauji pieauga tiešsaišu komunikāciju un mācību platformu izmantošana cilvēku ikdienā. It īpaši, šī situācija skāra izglītības iestādes: skolas skolotājus, skolēnus un vecākus. Diplomdarba autors ir izpētījis vairākas spēļu balstītas mācību platformas, lai bagātinātu angļu valodas vārdu krājumu attālinātās mācībās 5. klasē. Autors ir analizējis literatūru par vārdu krājuma mācīšanos un platformu izmantošanu. Kā pētījuma metode tika izvēlēta gadījuma izpēte. Savukārt, kā datu iegūšanas metodes tika izmantotas angļu valodas skolotāju anketas, skolēnu (vecumā no 11 līdz 12 gadiem) pirms un pēc pētījuma anketas. Skolēniem bija iespēja izmēģināt mācību platformas tai skaitā vārdu kartiņas. Veicot pētījumu, iegūtie dati tika analizēti un iztrādātas vadlīnijas. Autors secina, ka darba rezultāti var palīdzēt skolotājiem nodrošināt platformu izmantošanu un bagātināt skolēnu vārda krājumu attālinātās mācībās.
dc.description.abstractNowadays due to the development of technology and distance learning, the usage of online social networks and learning platforms significantly increased in people’s daily life. Especially the situation has concerned educational institutions: schools’ teachers, students and parents. The author of the Diploma Paper has examined various game-based learning platforms to enrich students’ English vocabulary in distance learning in Form 5. The author has analysed the literature on the acquisition of the vocabulary and platforms’ usage. The case study was chosen as a research method. The methods of data collection were the following: questionnaires for the English teachers, pre-questionnaires among 14 students aged 11 to 12 before the case study, and post-questionnaires among 32 students after the case study. Students had an opportunity to try learning platforms including flashcards. Therefore, during the research the received data have been analysed and the guidelines have been presented. The author has come to the conclusion that the results of the work can help the teachers to implement the platforms and to enrich students’ vocabulary in distance learning.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectteaching and learning vocabulary
dc.subjectlearning platforms
dc.subjectdistance learning
dc.subjecteffectiveness
dc.titleSpēlēs balstītas mācību platformas skolēnu angļu valodas vārdu krājuma bagātināšanai attālinātās mācībās 5. klasē
dc.title.alternativeGame-based Learning Platforms to Enrich Students’ English Vocabulary in Distance Learning in Form 5
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record