Videomateriālu izmantošana krievu valodas stundās(svešvaloda) pamatskolā,valodas komunikatīvo prasmju attīstīšanai
Author
Rudika, Ludmila
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs ir veltīts modernas inovatīvas mācību metodes pielietojuma izpētei. Darbā apskatīta apmācības tēma, kuras pamatā ir video materiālu izmantošana krievu valodas kā svešvalodas stundā pamatskolā. Autore pievēršas komunikatīvās-runas uzvedības prasmju veidošanās pielietošanas iezīmēm. Darba mērķis sastāv no divām nodaļām. Pirmajā no tām autore aplūko teorētiskās koncepcijas un jēdzienus, kas saistīti ar komunikācijas veidošanās prasmju problēmām. Otrajā nodaļā aprakstītas klases runas prasmju īpašības, sniegta stundu attīstība, izmantojot video materiālus, un rezultātu interpretācija. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka videomateriālu izmantošana par komunikatīvās-runas izturēšanās prasmju veidošanos pamatskolas stundās ne tikai palielina interesi par svešvalodas apguvi, bet arī kalpo kā lielisks stimuls pamatskolu audzēkņu komunikatīvās kompetences pilnveidošanai. Darbu var ieteikt krievu valodas kā svešvalodas skolotājiem, filologiem, studentiem, ikvienam, kam interesē svešvalodu apguves problēmas. Thesis is devoted to the study of the use of modern innovative teaching method. The work presents the topic of training based on the use of video materials in the lesson of Russian as a foreign language in a basic school. The author focuses on the features of the application of the formation of skills of communicative-speech behavior. The aim of the work consists of two chapters. In the first of them, the author considers theoretical concepts and concepts related to the problems of communication formation skills. The second chapter describes the characteristics of class speech skills, gives the development of lessons using video materials and interpretation of the results. As a result of the study, it was found that the use of video materials on the formation of communicative-speech behavior skills in the lessons of the primary school, not only increases interest in learning a foreign language, but also serves as an excellent incentive for the development of communicative competence of students in the main classes. The work can be recommended for teachers of Russian as a foreign language, philologists, students, everyone who is interested in the problems of mastering foreign languages.