• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Fotoreālisms kā ierosmes avots izpētei vispārizglītojošās skolās 9. klasei

Thumbnail
View/Open
299-77204-Berzs-Berzins_Guntis_gb16030.pdf (8.301Mb)
Author
Bērzs-Bērziņš, Guntis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Utāns, Juris
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba tēma: fotoreālisms, kā ierosmes avots izpētei vispārizglītojošās skolās 9. klases skolēniem, apgūstot padziļinātas gleznošanas tehnikas, šai gadījumā fotoreālisma virzienu. Diplomdarba mērķis ir izpētīt fotoreālismu kā ierosmes avotu vispārizglītojošo skolu 9.klases skolēniem. Diplomdarbs ir veltīts fotoreālisma izpētei 20. un 21. gadsmitā. Fotoreālisms glezniecībā. Pētījumā tiek pētīts fotoreālisma virziena eksperimentāla apguve vispārizglītojošās skolās 9. klases skolēniem, izmantojot rūtiņu pārnesuma tehniku, kas jau pazīstama gadu simtiem. Diplomdarbs sastāv no pamatteksta daļas 32 lpp. un 13. pielikumu nodaļām 24 lpp. Diplomdarba tēma: fotoreālisms, kā ierosmes avots izpētei vispārizglītojošās skolās 9. klases skolēniem, apgūstot padziļinātas gleznošanas tehnikas, šai gadījumā fotoreālisma virzienu. Diplomdarba mērķis ir izpētīt fotoreālismu kā ierosmes avotu vispārizglītojošo skolu 9.klases skolēniem. Diplomdarbs ir veltīts fotoreālisma izpētei 20. un 21. gadsmitā. Fotoreālisms glezniecībā. Pētījumā tiek pētīts fotoreālisma virziena eksperimentāla apguve vispārizglītojošās skolās 9. klases skolēniem, izmantojot rūtiņu pārnesuma tehniku, kas jau pazīstama gadu simtiem. Diplomdarbs sastāv no pamatteksta daļas 32 lpp. un 13. pielikumu nodaļām 24 lpp.
 
Research topic: photorealism, as the excitation source of the research in Public schools, for 9th grade students, learning in-depth painting techniques, in this case the direction of photorealism. The aim of the diploma thesis and to research photorealism as a source of suggestions for 9th grade students of Public education schools. The research is dedicated to the study of photorealism in the 20th and 21st centuries. Photorealism in painting. The study investigates the experimental acquisition of photorealism in general education schools for 9th grade students, using the box transfer technique, which has been known for hundreds of years. The diploma thesis consists of the main text part of the 32 page. and Annex 13 sections 24 page.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50629
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV