1. klases skolēnu sociāli emocionālā audzināšana sociālo zinību mācību stundās
Author
Andersone, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir 1. klases skolēnu sociāli emocionālā audzināšana sociālo zinību mācību stundās. Darba autore ir Katrīna Andersone. Darba vadītāja: Mg.izgl.zin. Agita Klempere-Sipjagina. Diplomdarba mērķis ir metodiskā materiāla izstrāde un aprobācija sociāli emocionālo prasmju apguvei sociālo zinību mācību stundās 1. klasē. Darba teorētiskajā daļā veikta literatūras analīze par sociāli emocionālās audzināšanas nozīmi, sociālo zinību stundu saturu un metodiku un skolēnu vecumposma īpatnībām. . Diplomdarba empīriskajā daļā veikta pedagoģiskā novērošana, sociālo zinību mācību stundu metodisko materiālu izstrāde un aprobācija Rīgas X pamatskolas 1. klasē, kā arī skolēnu intervēšana. The topic of this diploma paper is Social-Emotional Learning in Social Sciences for 1st grade Students. Author: Katrīna Andersone. Scientific supervisor: Mg.ed.sc. Agita Klempere-Sipjagina. The aim of this diploma paper is to create methodical material for social-emotional skill development for 1st grade students and to approbate it in the social science lessons. In the theoretical part of this work the author has made an analysis of literature about social-emotional learning, the curriculum of social sciences and the development of 1st grade students. The research was made in the 1st grade of Riga X Elementary School. The methods of work included pedagogical observation, creation and approbation of methodical material and student interview.