2. klases skolēnu ortogrāfijas prasmju pilnveides didaktiskās iespējas krievu valodas stundās
Author
Paršina, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gavriļina, Margarita
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba “2. klases skolēnu ortogrāfijas prasmju pilnveides didaktiskās iespējas krievu valodas stundās” mērķis ir izpētīt didaktiskās iespējas, kā var uzlabot 2. klases skolēnu ortogrāfisko prasmju, balstoties uz mūsdienu valodas didaktikā gūto pieredzi. Darba autore analizē zinātnieku pētījumus par darba tēmu, diagnosticē 2. klases skolēnu ortogrāfijas prasmju attīstības līmeni, atklāj problēmas, analizē kā notiek mācīšana mazākumtautības skolēniem, kā notiek bilingvālā izglītība otrajā klasē, aprobē metodes un paņēmienus 2. klases skolēnu ortogrāfisko prasmju uzlabošanai. Darbs ir aktuāls, jo īpaša loma ortogrāfijas prasmju veidošanā ir sākumklasēm. Zinātnieki apgalvo, ka ortogrāfijas prasmes tiek apgūtas sākumskolā. Darba rezultātā iegūti dati praktiskai pielietošanai sākumskolas skolēniem ortogrāfijas prasmju uzlabošanai. The aim of the thesis “Didactic Possibilities of 2nd Grade Students' Orthography Skills Improvement in Russian Language Lessons” is to research the didactic possibilities of how to improve the orthographic skills of second grade pupils, based on the experience gained in modern language didactics. The author analyzes the research of scientists on the topic of the thesis, diagnoses the level of development of orthography skills of second grade pupils, identifies the problems, analyzes how teaching for minority pupils takes place, how bilingual education takes place in the second grade, approbates methods and techniques for improving the orthographic skills of second grade pupils. The thesis is topical, because primary classes play a special role in the development of orthographic skills. Scientists claim that orthography skills are acquired in primary school. As a result of the work, data for practical application for primary school pupils to improve orthographic skills have been obtained.