Show simple item record

dc.contributor.advisorKraģe, Gunta
dc.contributor.authorPasternaka, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:06:33Z
dc.date.available2020-06-30T01:06:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77501
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50643
dc.description.abstractKarīnas Pasternakas diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība sociāli emocionālās mācīšanās veicināšanā Rīgas vispārizglītojošās skolas 5.klasēs” izstrādāts ar mērķi izzināt sociāli emocionālo mācīšanos un raksturot sociālpedagoģisko darbību sociāli emocionālās mācīšanās veicināšanā vispārizglītojošās skolas 5. klasēs. Teorētiskajā daļā izzināts sociāli emocionālās mācīšanās teorētiskais pamats, Latvijas pieredze sociāli emocionālas mācīšanās programmu īstenošanā, 5. klašu sociāli emocionālā mācīšanās Latvijas normatīvajos aktos un ārkārtējas situācijas valstī ietekme uz mācību un audzināšanas procesu izglītības iestādē. Praktiskajā daļā veikts pētījums par sociāli emocionālo mācīšanos Rīgas vispārizglītojošās skolas X 5. klasēs. Tika izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma emocionālās mācīšanās veicināšanai Rīgas vispārizglītojošās skolas 5. klasēs. Veikta programmas aprobācija un tās rezultātu analīze. Atslēgvārdi: sociāli emocionālā mācīšanās, sociālpedagoģiskā darbība, jaunākais pusaudzis, vispārizglītojošā skola.
dc.description.abstractThe Diploma Paper of Karina Pasternaka “Socio-pedagogical activity to promote social-emotional learning in grade 5 in Riga Comprehensive School” is designed to describe social emotional learning and the socio-pedagogical activities to promote social emotional learning in grade 5 in Comprehensive School X. The theoretical part describes the theoretical basis of socio-emotional learning, Latvian experience in the implementation of social emotional learning programs, grade 5 social-emotional learning in Latvian regulatory enactments, and impact of an emergency situation on the teaching and upbringing process. In the practical part, a study was carried out on social-emotional learning in the 5th grades Rigas Comprehensive School X. The social- pedagogical curriculum program was developed to promote social-emotional learning in grade 5 in Riga Comprehensive School X. Approbation of the program and analysis of its results were carried out. Keywords: social emotional learning, socio-pedagogical activity, young teen, comprehensive school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectSociāli emocionālā mācīšanās
dc.subjectSociālpedagoģiskā darbība
dc.subjectJaunākais pusaudzis
dc.subjectVispārizglītojošā skola
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība sociāli emocionālās mācīšanās veicināšanā Rīgas vispārizglītojošās skolas X 5.klasēs
dc.title.alternativeSocio-pedagogical activity to promote social emotional learning in grade 5 in Riga Comprehensive School X
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record