Show simple item record

dc.contributor.authorLūsēna-Ezera, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:55:58Z
dc.date.available2015-01-12T06:55:58Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17929en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5077
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractPromocijas darba „Komandas darba principi Latvijas vispārizglītojošo izglītības iestāžu vadīšanā” anotācija Promocijas darbs saistīts ar Latvijas vispārizglītojošo skolu pilnveidošanos un mainīšanos atbilstoši pārmaiņu radītajam pieprasījumam, kur komandas darbs šodien ir notiekošo pārmaiņu ieviešanas procesu izvirzīta nepieciešamība. Promocijas darbā noskaidrots komandas darba principu (sadarbība, uzticēšanās un komunikācija) pielietojuma līmenis Latvijas vispārizglītojošās skolās un atklāts, vai skolu vadītāju darbība ir vērsta tādas vides veidošanu, kurā komandas darbs ir iespējams. Pētījums atklāja gan komandas darba principu, skolas personāla līdzdalības skolas vadīšanā, skolas kultūras un skolēnu mācību sasniegumu savstarpējās sakarības, kā arī to savstarpējās saistības ar skolas tipu. Promocijas darba ietvaros izstrādātas konceptuālās nostādnes komandas darba principu pielietojuma pilnveidošanai vispārizglītojošās izglītības iestādēs. Promocijas darba apjoms ir 176 lappuses (bez pielikumiem), to ilustrē 45 tabulas un 37 attēli. Darbā izmantoti 168 zinātniskie avoti angļu un latviešu valodā un pievienoti 14 pielikumi. Atslēgas vārdi: komandas darbs, skolas kultūra, skolas personāla līdzdalībaen_US
dc.description.abstractAbstract of Doctoral Thesis „Teamwork Principles in the Management of Comprehensive Educational Institutions in Latvia” The doctoral thesis explores the development and change of Latvian general education schools according to the demands for change, where team work and school staff involvement in the management of general education schools today is a raised necessity for the processes of change implementation. Within the doctoral thesis the level of team work principle use in Latvian general education schools is examined and it is found out that the action of school principals is oriented towards formation of such an environment where team work is possible. The research shows connection between team work principles, school staff involvement, school culture and pupils‟ learning achievement, and their interconnection with school type. The conceptual approaches for the improvement of team work principle use within general education schools are developed. The total amount of the work is 176 pages (excluding appendices) and illustrated by 45 tables and 37 figures. Overall, 168 scientific sources in English and Latvian were analyzed and 14 appendices were appended. Key words: team work, school culture, school staff involvementen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.subjectVadība un administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībaen_US
dc.titleKomandas darba principi Latvijas vispārizglītojošo izglītības iestāžu vadīšanāen_US
dc.title.alternativeTeamwork Principles in the Management of Comprehensive Educational Institutions in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record