• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • View Item
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kvalitātes vadīšana studentu profesionālās svešvalodas kompetences veidošanā

Thumbnail
View/Open
17943-Ieva_Rudzinska_2010.pdf (3.698Mb)
Author
Rudzinska, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Blūma, Dainuvīte
Date
2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalitātes vadīšana studentu profesionālās svešvalodas kompetences veidošanā Anotācija Studentu svešvalodas prasmes vēl arvien ir vissliktāk attīstītās pamatprasmes gan LR, gan ES. Izglītības kvalitātes izvērtēšanai un vadīšanai atsevišķu augstākās izglītības institūciju un studiju Programmu līmenī izmanto no ekonomikas aizgūtus, izmantošanai augstākajā izglītībā adaptētus kvalitātes vadīšanas modeļus un instrumentus, kas nav piemēroti kvalitātes izvērtēšanai viena studiju kursa ietvaros. Lai izvērtētu profesionālās svešvalodas kompetences veidošanās procesa un rezultātu kvalitāti, izveidots speciāls instruments, kas sastāv no 7 blokiem (mērķi, valodas apguves aktivitātes, izziņas aktivitātes, u.c.) un 6 kritērijiem (skaidrība, adekvātums, sadarbība, u.c.). Ar izveidoto instrumentu izvērtēta LR profesionālās svešvalodas kursu kvalitāte, kā arī apzināti docētāju un studentu viedokļi par šīs kvalitātes uzlabošanas iespējām. Atslēgas vārdi: kvalitātes vadīšana, profesionālā svešvaloda, svešvalodas kompetences.
 
Quality management in developing student professional foreign language competence Annotation Student foreign language skills remain the worst developed key competences both in LR and EU. For evaluating and managing quality on the level of higher education institution and study Program are used models, borrowed from the sphere of economics and adapted for the use in higher education, not suited for quality evaluation in one study course. To evaluate process and result quality of ESP courses, developing student professional foreign language competence, has been worked out reliable instrument, consisting of 7 blocks (aims, language learning activities, cognitive activities, etc.) and 6 criteria (clarity, adequacy, cooperation, etc.). With the developed instrument has been evaluated the quality of ESP courses in LR higher education institutions, as well as found out lecturer and student opinion about the ways of improving it. Key words: quality management in one study course, professional foreign language, foreign language competences.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5078
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV