Show simple item record

dc.contributor.advisorBlūma, Dainuvīteen_US
dc.contributor.authorRudzinska, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:55:58Z
dc.date.available2015-01-12T06:55:58Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17943en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5078
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractKvalitātes vadīšana studentu profesionālās svešvalodas kompetences veidošanā Anotācija Studentu svešvalodas prasmes vēl arvien ir vissliktāk attīstītās pamatprasmes gan LR, gan ES. Izglītības kvalitātes izvērtēšanai un vadīšanai atsevišķu augstākās izglītības institūciju un studiju Programmu līmenī izmanto no ekonomikas aizgūtus, izmantošanai augstākajā izglītībā adaptētus kvalitātes vadīšanas modeļus un instrumentus, kas nav piemēroti kvalitātes izvērtēšanai viena studiju kursa ietvaros. Lai izvērtētu profesionālās svešvalodas kompetences veidošanās procesa un rezultātu kvalitāti, izveidots speciāls instruments, kas sastāv no 7 blokiem (mērķi, valodas apguves aktivitātes, izziņas aktivitātes, u.c.) un 6 kritērijiem (skaidrība, adekvātums, sadarbība, u.c.). Ar izveidoto instrumentu izvērtēta LR profesionālās svešvalodas kursu kvalitāte, kā arī apzināti docētāju un studentu viedokļi par šīs kvalitātes uzlabošanas iespējām. Atslēgas vārdi: kvalitātes vadīšana, profesionālā svešvaloda, svešvalodas kompetences.en_US
dc.description.abstractQuality management in developing student professional foreign language competence Annotation Student foreign language skills remain the worst developed key competences both in LR and EU. For evaluating and managing quality on the level of higher education institution and study Program are used models, borrowed from the sphere of economics and adapted for the use in higher education, not suited for quality evaluation in one study course. To evaluate process and result quality of ESP courses, developing student professional foreign language competence, has been worked out reliable instrument, consisting of 7 blocks (aims, language learning activities, cognitive activities, etc.) and 6 criteria (clarity, adequacy, cooperation, etc.). With the developed instrument has been evaluated the quality of ESP courses in LR higher education institutions, as well as found out lecturer and student opinion about the ways of improving it. Key words: quality management in one study course, professional foreign language, foreign language competences.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.subjectVadība un administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībaen_US
dc.titleKvalitātes vadīšana studentu profesionālās svešvalodas kompetences veidošanāen_US
dc.title.alternativeQuality management in developing student professional foreign language competenceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record