Lietotāja pieredzes uzlabošana pārtikas tirdzniecības E-Komercijas risinājumā.
Autor
Bukovskis, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Bičevska, Zane
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Lietotāju pieredzes rodās, tikai tad, kad persona lieot kādu produktu vai internetveikalu, kā rezultātā savstarpēji rodas mijiedarbība. Lietotāju pieredzes noteicšo aspekts, var būt kvaltitāte, kurai ir iepsējams noteikt, vai lietotājs lietos produktu vēlreiz vai nelietos. Autora darbā tiek aprakstītas 7 aspekti no kurām pieci (atrodamība, ticamība, noderīgums, pieejamība un lietojamība) ir plašāk aprakstīti, novērtēšanas kritērīji un testēšanas metodes. Pētijuma rezultātā ir salīdzināti 3 Baltijas valstīs un 4 pasaulē populārākie pārtikas tirdzniedzības internetveikali. Darba gaitā tika izvēlēti novērtēšanas kritērīji, kā arī apstiprinātas iegūtās teorētiskās zināšanas izmantojot A/B testēšanu, lietotāju intervijas un aptaujas metodi kā arī veicot praktisku novērojumu. The user experience only occurs when a person uses a product or online store, resulting in interactions with each other. The determinants of the user experience can be the quality that makes it possible to determine whether or not the user will use the product again. The author's work describes 7 aspects, five of which (findability, reliability, usefulness, availability and usability) are described in more detail in the evaluation criteria and testing methods. As a result of the research, the 3 most popular grocery retail online stores in the Baltic States and 4 in the world have been compared. During the work, the evaluation criteria were selected, as well as the acquired theoretical knowledge was confirmed using A / B testing, user interviews and survey method, as well as by performing practical observation.