Show simple item record

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērika
dc.contributor.authorAffram, Samuel Boadi
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:08:24Z
dc.date.available2020-06-30T01:08:24Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75000
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50815
dc.description.abstractPētījuma pamatotība ir saistīta ar apvienošanās un pārņemšanas (M & A) motīvu un ietekmes noteikšanu telekomunikāciju nozarē Ganā. Ganas telekomunikāciju nozarē ir bijuši daži ieguvumi, kuriem ir tendence negatīvi ietekmēt ekonomiku, kā arī šāda biznesa stratēģiskā lēmuma motīvu neskaidrība. Nepareizi interpretēti motīvi parasti negatīvi ietekmē iegādi un apvienošanos noteiktā laika posmā. Tas notiek tāpēc, ka nespēj noskaidrot motīvus un uzzināt naudas vai kapitāla ieņēmumu summu, kas nepieciešama ieguldījumiem procesā, lai realizētu savus mērķus. Whiles dažas apvienošanās ir izrādījušās vērtīgas šajā procesā, citas nav attaisnojušās vēlamajām cerībām. Tas ir, ka daudz darbinieku pēc apvienošanās un pārņemšanas daudzos gadījumos zaudē darbu sakarā ar darbības pārstrukturēšanu un liekā produkcijas vai izpildītāju likvidēšanu. Pētījumā apskatīta apvienošanās un pārņemšanas ietekme un to pavadošie motīvi ekonomikā, kā arī dažādas problēmas, kas ietekmē telekomunikāciju nozari valstī. Darbs ir sadalīts trīs (3) nodaļās. Pirmajā nodaļā ir izskaidrota apvienošanās un pārņemšanas teorētiskā koncepcija kā korporatīvā stratēģija. Otrajā nodaļā ir izcelts Ganas telekomunikāciju nozares rūpniecības pārskats, salīdzinot ar attīstību citās pasaules valstīs. Trešajā nodaļā analizēti un interpretēti autora pētījumi, kuru laikā izdarīti secinājumi un ierosinājumi.
dc.description.abstractThe rational behind the research study has to do with establishing the motives and impact of Merger and Acquisitions (M & A) in the telecommunication industry in Ghana. In the Ghanaian Telecommunication industry, there have been some acquisitions which has tend to negatively impact on the economy as well as unclarity of the motives behind such business strategic decision. Misconstrued motives tend to play a negative impact on acquisition and mergers over a period of time. This is as a result of not being able to clarify the motives and get to know the amount of money or capital revenue necessary for investment in the process to realize it goals. Whiles some mergers have proved to be worthwhile in the process, others have not lived up to desired expectations. That is a lot of employees lose their job after a merger and acquisition in many instances due to the restructuring of operations and removing redundant output or performers. The study examines the impact of mergers and acquisition and its accompanying motives on the economy as well as the various challenges affecting the telecommunication industry in the country. The paper is divided into three (3) chapters. The first chapter explains the theoretical concept of mergers and acquisitions as a corporate strategy. The second chapter highlights the industrial overview of the telecommunication industry of Ghana in comparison with development in other countries across the world. The third chapter is where the author’s research was analysed and interpreted within which conclusion and suggestions were made.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmergers and acquisitions
dc.subjectcorporate strategy
dc.subjectfinance
dc.subjecteconomic impact
dc.subjectbusiness motivation
dc.titleApvienošanās un iegādes mobilās telekomunikāciju rūpniecībā Gana: motivācija un ietekme uz uzņēmumu
dc.title.alternativeMergers and Acquisitions in the Mobile Telecommunication Industry of Ghana: Motives and Impacts on the Enterprise
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record