• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Patērētāju attieksme pret ietekmētāju mārketingu sociālo mediju platformās Latvijā un Uzbekistānā

Thumbnail
View/Open
303-75276-Mashatova_Ziyoda_zm16013.pdf (2.479Mb)
Author
Mashatova, Ziyoda
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Apsīte, Annija
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Ziyoda Mashatova. Bakalaura darbs “Patērētāju attieksme pret ietekmētāju mārketingu sociālo mediju platformās Latvijā un Uzbekistānā”. Šajā dokumentā tiek analizēta patērētāju attieksme pret ietekmētāju mārketingu sociālo mediju platformās Latvijā un Uzbekistānā. Mērķis ir novērtēt patērētāju viedokli par ietekmētāju mārketingu, ņemot vērā viņu vajadzības un kultūras izcelsmi. Galvenais uzdevums ir sasniegt šī dokumenta mērķi, saistot teoriju un praktiskus piemērus par patērētāju uzvedību sociālo mediju platformās. Iegūtie rezultāti parāda starpkultūru faktorus, kas ietekmē patērētāju uzvedību interneta vidē un viņu uztveri par ietekmētāju mārketingu. Bakalaura darbs satur 36 figūras, 15 tabulas, 3 pielikumus un 99 lappuses. Pētījumu periods aptver 2019-2020.
 
Ziyoda Mashatova. The Bachelor Thesis “The attitude of consumers towards influencer marketing in social media platforms in Latvia and Uzbekistan”. In this paper, the attitude consumers towards influencer marketing in social media platforms in Latvia and Uzbekistan is being analyzed. The goal is to assess consumers’ views on influencer marketing in terms of consideration of their needs and cultural backgrounds. The main task is, by linking theory and practical examples of consumers’ behavior in the social media platforms, to reach the goal of this paper. The obtained results show intercultural factors that affect consumer behavior in the Internet environment and their perception of influencer marketing. Bachelor Thesis contains 36 figures, 15 tables, 3 appendixes, and 99 pages. The research period covers 2019 – 2020.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50843
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV