Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīne
dc.contributor.authorSilicka, Daniela
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:08:37Z
dc.date.available2020-06-30T01:08:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75309
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50844
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir “SIA ”Certes.lv” ieiešanas stratēģija Skandināvijas skaņas joslu tirgū”. Diplomdarba mērķis ir, pamatojoties uz starptautiskā mārketinga un tirgū ieiešanas stratēģiju teoriju, pasaules mēroga un Skandināvijas audioiekārtu un skaņas joslu tirgu, SIA “Certes.lv” darbības, kā arī vairāku citu uzņēmumu pieredzi un ekspertu viedokļiem, noteikt piemērotāko stratēģiju SIA “Certes.lv” ieiešanai Skandināvijas tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus attiecīgās stratēģijas īstenošanai. Darba uzdevumi ir noteikti atbilstoši izvirzītajam mērķim. Pētījuma rezultāti liecina, ka uzņēmumam ir vairākas priekšrocības, ko izmantot veiksmīgai ieiešanai Skandināvijas tirgū. Autore secināja, ka uzņēmuma piemērotākā stratēģija ieiešanai Skandināvijas tirgū ir tiešā eksportēšana. Lai gan uzņēmumam ir iepriekšēja pieredze darbībai starptautiskajā tirgū un uzņēmums jau iepriekš ir izmantojis tiešo eksportēšanu, lai paplašinātu savu tirgu ārpus Latvijas robežām, uzņēmumam ir iespējami vairāki riski, kā finanšu trūkums, nezināms zīmols un citi iemesli, kas var būtiski ietekmēt tirgū ieiešanas procesu. Diplomdarbā ir izmantoti 56 informācijas avoti, tā apjoms ir 88 lapas puses. Diplomdarbā ir izmantoti 27 attēli, 3 tabulas, 8 pielikumi.
dc.description.abstractThe subject of this diploma paper is “The strategy of “Certes.lv” Ltd. for entry in the Scandinavian soundbar market”. The objective of the paper is to determine the most appropriate strategy for “Certes.lv“ Ltd. to enter the Scandinavian market on the basis of the international marketing and the strategy theory of market entry, the market of audio equipment and soundbars in the Scandinavian countries and worldwide, the activity of “Certes.lv” Ltd., the experience of several enterprises and the opinions of Scandinavian market experts, as well as to submit proposals for the implementation of the relevant strategy. The tasks of the paper are determined to the needs of the established goal. The results of the research indicate that the enterprise has several advantages to successfully enter the Scandinavian market. The author has concluded that the most appropriate strategy for entry on to the Scandinavian market is direct export. Although the enterprise has previous experience in international market activities and used direct export previously to expand market outside Latvia, it has also possible risks, such as the lack of financial resources, the unknown brand and other reasons which can affect the process of entry on to the market substantially. Diploma paper is based on 56 literature sources and consists of 88 pages, including 27 pictures, 3 tabs and 8 appendixes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectStarptautiskais mārketings
dc.subjectTirgū ieiešanas stratēģijas
dc.subjectSIA "Certes.lv"
dc.subjectSkandināvijas audioiekārtu tirgus
dc.subjectEksperta intervija
dc.titleSIA "Certes.lv" ieiešanas stratēģija Skandināvijas skaņas joslu tirgū
dc.title.alternativeThe strategy of "Certes.lv" Ltd. entry in the Scandinavian soundbar market
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record